در اقدامی جدید ... کوچ اجباری اهالی خان یونس توسط صهیونیستها + فیلم

يکشنبه 21 مرداد 1403 - 14:13

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در ادامه ی جنایات وحشیانه ی خود در حق غیر نظامیان و مردم بی دفاع خصوصا زنان و کودکان در غزه ، به منظور بمباران  چندباره مناطق فلسطینی نشین ، دستور جدیدی برای آواره کردن و تخلیه اجباری ساکنان شهرخان یونس در جنوب این باریکه را ، صادر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنا بر این دستور، کوچ اجباری شامل ساکنان محله های مرکز شهر، مناطق "الجلاء"، "شیخ ناصر"، "بربخ" و بخش هایی از "معن" می شود.

ارتش اشغالگر از شهروندان این مناطق به زور خواست تا به سمت مناطق به اصطلاح بشردوستانه ادعایی خود، واقع در غرب شهر "المواصی" کوچ کنند.

ارتش اشغالگر مدعی شده با تکیه بر اطلاعات جاسوسی خود به معلوماتی دست یافته که نشان می دهد مقاومت فلسطین زیر ساخت های نظامی خود را در این منطقه ایجاد کرده و از این طریق موشک‌هایی را به سمت شهرک‌ نشینهای صهیونیستی مجاور نوار غزه پرتاب کرده است.

درخواست‌های جدید صهیونیستها برای کوچ اجباری ساکنان فلسطینی منطقه یک روز پس از قتل عام هولناکشان در مدرسه‌تن از آنان گردید، صادر شده است.

این در حالی است که شهروندان فلسطینی تأکید می‌کنند که به دلیل بمباران مستمر همه محله‌ها، هیچ نقطه امن و مناسبی در نوار غزه وجود ندارد.

پیش از این، عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس، تصریح کرد که این جنبش سیاست سختگیرانه ای در عدم حضور مبارزان در میان غیرنظامیان برای جلوگیری از هدف قرار گرفتن آنها توسط ارتش صهیونیستی، دارد،و این روایت اشغالگران مبنی بر اینکه شهدای مدرسه "التابعین"، نیروها ی حماس و جهاد اسلامی بوده اند، روایتی دروغ و گمراه کننده است.

بر اساس داده‌های دفتر رسانه‌های دولتی در غزه، تعداد مدارس، پناهگاه‌های آوارگان که از زمان آغاز جنگ تاکنون ، بدست اشغالگران صهیونیستی تخریب و کشتار درشان انجام شده، به 173 واحد افزایش یافته و تعداد شهدای این اماکن از 1050 شهید فراتر رفته است.

480

پربیننده ترین خبرها