شمار شهدای غزه به مرز 40 هزار نفر رسید

شمار شهدای غزه به مرز 40 هزار نفر رسید
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 14:04

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها فلسطینی دیگر را در باریکه غزه به شهادت رساند که ابا احتساب آمار جدید شمار شهدا به 40 هزار نفر نزدیک شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، وزارت بهداشت غزه ظهر امروز (دوشنبه) در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای فلسطینی در سیصد و یازدهمین روز جنگ در فلسطین اشغالی، را اعلام وخاطرنشان کرد: ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 3 کشتار گروهی دیگر در غزه انجام داده که منجر به شهادت 142 فلسطینی و جراحت 150 نفر دیگر شده و از این تعداد 107 شهید شناسایی و پیکر آن‌ها کشف شده است.

وزارت بهداشت غزه در ادامه مجموع شهدای فلسطینی از اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ماه سال گذشته) تاکنون را 39 هزار و 897 نفر و تعداد مجروحان را نیز 92 هزار و 152 نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه اشاره کرد که همچنان شمار زیادی از شهدای فلسطینی زیر آوارها هستند. ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های خان‌یونس و رفح در جنوب باریکه غزه را شب گذشته هدف حملات گسترده خود قرار داد.به دنبال این حمله، ده‌ها غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و تعداد زیادی مجروح شده‌اند.

شمار شهدا و مجروحان در حالی در باریکه غزه افزایش یافته است که این منطقه با کمبود شدید مواد غذایی و ملزومات پزشکی رو به رو است.

ارتش رژیم صهیونیستی باریکه غزه را تحت محاصره خود قرار داده و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه را نمی‌دهد. علی‌رغم هشدارهای مکرر نهادهای بین‌المللی، حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها