رژیم صهیونیستی مرخصی تمامی خلبانان و کادر نیروی هوایی خود را لغو کرد

رژیم صهیونیستی مرخصی تمامی خلبانان و کادر نیروی هوایی خود را لغو کرد
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 16:25

به دنبال انتشار گزارش ادعایی نهادهای اطلاعاتی رزيم صهیونیستی مبنی بر حمله گسترده ایران به فلسطین اشغالی در آینده بسیار نزدیک، نیروی هوایی این رژیم مرخصی تمامی خلبانان و کادر خود را لغو کرد.

العالم- فلسطین اشغالی

شبکه تلویزیونی عبری‌زبان "کان"، امروز- دوشنبه- با اشاره به اینکه موعد احتمالی حمله ایران به فلسطین اشغالی نزدیک شده است، اعلام کرد سرلشگر خلبان "تومر بار" فرمانده نیروی هوایی اسرائیل مرخصی تمامی خلبانان و سایر کادر این نیرو را لغو کرده است.

این دستور حاکی است سفرهای پرسنل دائمی خارج از فلسطین اشغالی، به منظور برگزاری جلسات و آموزش نیز مستلزم دریافت تاییدیه مجدد است.

این منبع، روز گذشته نیز اعلام کرده بود که ارتش اشغالگر از تمامی نیروهای خود که در سفر به جمهوری‌های گرجستان و آذربایجان هستند، خواسته سریعا به فلسطین اشغالی بازگردند، زیرا این کشورها ممکن است در سیبل حملات ضد اسرائیلی به عنوان بخشی از اقدامات انتقامی ایران از ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس باشند.

طبق این گزارش، جامعه اطلاعاتی رزیم صهیونیستی ارزیابی کرده که حمله ایران قریب‌الوقوع است و "یوآو گالانت" وزیر جنگ در گفت‌وگوی تلفنی یک‌شنبه شب خود با "لوید آستین" وزیر دفاع آمریکا، این ارزیابی را به آگاهی او رسانده است.

پربیننده ترین خبرها