٣١٤مین روز از جنگ غزه/ حمله پهپادی رژیم اسرائیل به نابلس/ حمله موشکی به یک شهرک صهیونیستی از غزه

٣١٤مین روز از جنگ غزه/ حمله پهپادی رژیم اسرائیل به نابلس/ حمله موشکی به یک شهرک صهیونیستی از غزه
پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 09:45

همزمان با سیصد و چهاردهمین روز از جنگ در غزه، رژیم اشغالگر با حمله پهپادی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، ٢ جوان فلسطینی را به شهادت رساند و در این جنایت نیز ٤ نفر از‌جمله یک زن و کودک مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) به اردوگاه بلاطه و منطقه شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین یورش بردند که به‌دنبال این حمله، جوانان فلسطینی با آنان درگیر شدند.

هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تجمع شهروندان فلسطینی در اردوگاه بلاطه در بامداد امروز (پنجشنبه) ٢ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و ٤ نفر دیگر از‌جمله یک دختربچه و یک زن مجروح شدند. (لینک خبر)

منابع محلی شهادت «احمد شیخ خلیل» و «وائل مشه» از اردوگاه بلاطه بر اثر بمباران اردوگاه از سوی صهیونیست‌ها را تایید کردند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از شلیک یک موشک از جنوب باریکه غزه به سمت منطقه کیزوویم در مجاورت این باریکه خبر داد ؛ شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد که یک موشک به کیزوویم اصابت کرده و فعلاً میزان تلفات و خسارات آن مشخص نیست؛ از سوی دیگر، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دست کم 10 موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. (لینک خبر)

همچنین قرار است که امروز (پنج‌شنبه) مذاکراتی برای دستیابی به توافق آتش‌بس در دوحه قطر برگزار شود. در همین راستا نیز؛ روز گذشته (چهارشنبه) یک مقام جنبش حماس از تصمیم این جنبش برای عدم حضور در مذاکرات برنامه‌ریزی شده پنج‌شنبه در دوحه قطر خبر داده بود.

این مقام حماس همچنین افزود: حماس تأیید می‌کند که نتانیاهو شروط جدیدی را مطرح کرده است که روند مذاکرات را تضعیف می‌کند.

پیشتر نیز رویترز به نقل از یک منبع در جنبش حماس گزارش داد این جنبش برنامه‌ای برای حضور در این مذاکرات ندارد؛ چراکه حماس به اصول توافقات قبلی پایبند است و به جای ازسرگیری مذاکرات بیهوده بر اجرای این توافقات تاکید دارد.


آخرین اخبار از ٣١٤مین روز جنگ غزه |

18:58 | شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان: پاسخ به ترور اسماعیل هنیه و فؤاد شکر اتفاق خواهد افتاد و ارتباطی با آنچه که در غزه خواهد افتاد، ندارد.

18:09 | پارکور روی ویرانه‌ها

صفحه اجتماعی «free gaza circus» با انتشار کلیپ‌هایی از پارکور جوانان فلسطینی روی ویرانه های غزه تلاش کرده است توجه‌ جهانیان را به بحران در این منطقه جلب کند.

فیلم

18:08 | یدیعوت احارونوت:

ارتش اسرائیل هفته گذشته در رهگیری پهپاد حزب الله ناکام ماند.

موشک شلیک‌شده از سوی ارتش اسرائیل برای رهگیری پهپاد حزب الله، در شهرک کفر یاسیف سقوط کرد و به کشته شدن یک شهروند عرب منجر شد.

شهرک کفر یاسیف در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی واقع است.

17:27 | آمار شهدای غزه به 40 هزار نفر رسید

وزارت بهداشت غزه: آمار قربانیان حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه به 40,005 شهید و 92,401 مجروح افزایش یافت.

17:07 | اعتراف فرمانده سابق ارتش "اسرائیل" به شکستی تاریخی در جبهه شمالی

به گزارش شبکه خبری الجزیره، "یائیر گولان"، فرمانده سابق ستاد ارتش اشغالگر صهیونیستی، امروز پنجشنبه با اشاره به حملات مداوم حزب الله لبنان به سایت ها و اماکن نظامی این رژیم جعلی در سرزمین های اشغالی تاکید کرد "وضعیت در جبهه شمالی به منزله ی بزرگترین شکست برای " اسرائیل" است. (جزئیات بیشتر)

16:55 | پیام جدید گردان‌های قسام به رژیم صهیونیستی

گردان‌های قسام با انتشار تصویر یکی از اسرای صهیونیستی کشته‌شده در غزه، پیامی به سه زبان عربی، عبری و انگلیسی بدین مضمون نوشت: «وحشیگری شما به خطری برای اسرای شما تبدیل شده است».

16:18 | محمود عباس:‌

غزه بخش اصلی از کشور واحد فلسطینی است

محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان، امروز پنجشنبه در پارلمان ترکیه در آنکارا، پایتخت این کشور سخنرانی کرد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با اشاره به اینکه "اسرائیل" در جنگی نابرابر در حال نابودی مردم فلسطین است، تاکید کرد "هدف واقعی این جنگ، ریشه کن کردن فلسطینیان از سرزمینشان است". (جزئیات بیشتر)

15:34 | مذاکرات آتش‌بس غزه در دوحه آغاز شد

14:57 | گزارش العالم: مقاومت لبنان یک پادگان نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش شبکه العالم مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز (پنج‌شنبه) منطقه "معیان باروخ" در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

فیلم

14:24 | ارتش اشغالگر صهیونیستی ظهر امروز پنجشنبه به طرز جنون‌آمیزی محله « ابومصطفی» و برخی مناطق شرقی خان یونس در جنوب باریکه غزه را بمباران کرد ، که طی آن 2 نفر شهید و شماری هم مجروح شدند.

13:56 | حمله پهپادی گسترده حزب‌الله به پایگاه «خربه ماعر» رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله گسترده با استفاده از دسته‌ای از پهپادهای انتحاری به پایگاه خربه ماعر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

فیلم

13:15 | اظهارات مهم مسئول ارشد حماس درباره وضعیت سلامتی محمد ظیف فرمانده کل قسام

عضو دفتر سیاسی حماس با تاکید بر آنکه حال محمد ضیف فرمانده کل قسام شاخه نظامی حماس، خوب است، تاکید کرد: فقط تحقق آتش‌بس، نقطه آغاز هرگونه گفتگو و مذاکره خواهد بود. (جزئیات بیشتر)

12:39 | شهادت 2 نیروی حزب الله در جنوب لبنان

همزمان با تداوم حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، جنبش حزب‌الله از شهادت دو رزمنده دیگر این جنبش در راه دفاع از قدس خبر داد. (جزئیات بیشتر)

12:31 | گردان های القسام با موشک های کوتاه برد «رجوم» مرکز تجمع نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «مارس» هدف قرار دادند.

12:24 | اصرار نتانیاهو بر 2 شرط خود در مذاکرات آتش بس و پاسخ حماس

پایگاه خبری شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی "کان"، از پافشاری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر دو شرط خود، در آستانه ی آغاز مذاکرات آتش بس در دوحه پایتخت قطر که قرار است امروز (پنجشنبه) برگزار شود، خبر داد. (جزئیات بیشتر)

11:57 | اسامه حمدان یکی از فرماندهان حماس: رهبر مقاومت، محمد ضیف، در سلامت کامل به سر می برد ، و نقطه آغازین دور جدید مذاکرات باید آتش‌بس کامل ونه چیز دیگری باشد .

11:18 | حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات توپخانه‌ای جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شرقی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

10:41 | شهادت 3 فلسطینی و مجروح شدن تعدادی دیگر بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک بنی سهیله در خان یونس

10:10 | پاسخ حماس به شروط نتانیاهو برای مذاکرات آتش بس در غزه چیست؟

یکی از رهبران جنبش حماس در آستانه برگزاری مذاکرات آتش در دوحه گفت: "این جنبش تنها به شروط مطرح شده از سوی مقاومت در مورد مذاکرات آتش بس در غزه پایبند خواهد بود، حتی اگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر "اسرائیل" بر موضع خود پافشاری کند. (جزئیات بیشتر)

09:45 | وزارت بهداشت غزه:

- 10 هزار بیمار سرطانی به دلیل نابودی زیرساخت های بهداشتی و درمانی به درمان فوری خارج از باریکه غزه نیاز دارند.

- اشغالگران رژیم صهیونیستی کشتار عمدی کودکان در باریکه غزه را به عنوان بخشی از نسل کشی در دستور کار خود قرارداده اند.

- 25 هزار فلسطینی مجروح و بیمار برای مداوای فوری نیاز دارند تا به مراکز درمانی خارج از باریکه غزه اعزام شوند.

09:44 |حمله موشکی مقاومت فلسطین در غزه به شهرک صهیونیستی کیزوویم
شهرک صهیونیستی کیزوویم در اطراف غزه هدف حمله موشکی مقاومت فلسطین در جنوب غزه قرار گرفت.(لینک خبر)

09:19 | تماس تلفنی ترامپ با نتانیاهو درباره آتش بس در غزه!

پایگاه خبری "اکسیوس" در آستانه برگزاری مداکرات آتش بس در غزه، به نقل از منابع آمریکایی از تماس دونالد ترامب رئیس جمهور سابق آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. (لینک خبر)

09:14 | حزب الله صحنه‌هایی از حمله به پایگاه‌های اسرائیلی السماقه، المالکیه و رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

فیلم

08:31 | جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای در محله السبرا در جنوب شهر غزه را هدف قرار داد ند که طی آن 3 نفر شهید و شماری هم مجروح شدند

08:08 | تراژدی شهادت دو قلوهای 4 روزه با شلیک تانک های صهیونیستی/ ویدیو با زیر نویس فارسی

پدر دوقلوهای فلسطینی پس از دریافت گواهی تولد نوزادان چهار روزه خود،‌ هنوز در راه خانه بود که خبر شهادت فرزندان به همراه همسرش را براثر شلیک تانک های اسراییلی به خانه شان دریافت کرد.

فیلم

07:43 | منابع خبری بامداد پنجشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری خبر دادند؛ نیروهای اشغالگر در جریان این یورش 10 فلسطینی را دستگیر کردند.

07:21 | جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را در منطقه معن در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه هدف قرار دادند

06:51 | نیویورک تایمز: احتمال تضعیف حماس بسیار کاهش یافته است

روزنامه «نیویورک تایمز» بامداد پنجشنبه به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت که رژیم صهیونیستی سعی کرد به شبکه تونل‌ها در غزه آسیب بزند اما نتوانست آن را نابود کند. (جزئیات بیشتر)

05:20 | انگلیس یورش بن‌گویر به مسجدالاقصی را محکوم کرد

دیوید لامی، وزیر امور خارجه انگلیس گفت که لندن یورش ایتمار بن‌گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم می کند. (جزئیات بیشتر)

05:05 | هشت عملیات حزب الله لبنان علیه مواضع دشمن صهونیستی

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی این کشور در روز گذشته (چهارشنبه) ۸ عملیات علیه مواضع و استقرار دشمن صهیونیستی انجام دادند. (جزئیات بیشتر)

04:37 | حمله پهپادی ارتش اشغالگر به اردوگاه «بلاطه» در کرانه باختری

فیلم

04:32 | در حمله پهپادی نیروهای اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی به شهادت رسیدند

04:29 | گروه‌های مقاومت: موضع ما در مذاکرات، شکست محاصره است

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه تاکید کردند که موضع آنها در مذاکرات، توقف تجاوزها و رفع محاصره این باریکه است. (جزئیات بیشتر)

04:14 | در بمباران شهر خانیونس توسط نیروهای اشغالگر، یک کودک فلسطینی به شهادت رسید

در حال بروزرسانی...

پربیننده ترین خبرها