گالانت:‌ از این مکان، "فؤاد شکر" را ترور کردیم.. لغزش زبانی یا اقدامی تحریک‌آمیز؟

گالانت:‌ از این مکان،
جمعه 26 مرداد 1403 - 08:33

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز گذشته در جریان بازدید از فرماندهی منطقه شمالی دچار لغزش زبانی شد و اظهاراتی درباره نحوه ترور یکی از فرماندهان جنبش حزب‌الله لبنان به زبان آورد.

العالم- فلسطین اشغالی

"یوآو گالانت" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز گذشته در جریان بازدید از فرماندهی منطقه شمالی، اظهاراتی درباره نحوه ترور "فؤاد شکر" از فرماندهان جنبش حزب‌الله لبنان به زبان آورد.

به نوشته روزنامه عبری "هاآرتص"، وزیر جنگ رژیم اشغالگر در جریان حضور در این پایگاه، عکس گرفت و طبق معمول، "دشمنان این رژیم را تهدید کرد".

او گفت: از این محل، فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله را ترور کردیم.

برخی ناظران می‌گویند این موضع وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شاید تلاشی برای تعریف خطوط نبرد باشد. چرا که گالانت از داخل یک هدف نظامی نسبتا منزوی در منطقه شمالی صحبت می‌کرد. سناریویی که رهبری ارشد سیاسی و امنیتی در تل‌آویو را نگران می‌کند این است که حزب‌الله درصدد است توان نظامی خود را به رخ دشمنانش بکشد و یک موقعیت نظامی یا استراتژیک در منطقه‌ای پرجمعیت، شاید در مرکز فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

لذا، رژیم صهیونیستی نیروی هوایی، سرویس اطلاعاتی و فرماندهی منطقه شمالی را در بالاترین سطح آماده‌باش قرار داده است. ارزیابی‌های اطلاعاتی این رژیم حاکی‌ست که به رغم تلاش‌های جامعه جهانی برای جلوگیری از پاسخ تلافی‌جویانه حزب‌الله و ایران، هر دو طرف دست به حمله نظامی به فلسطین اشغالی خواهند زد، و اگر اهداف حملات، استراتژیک و بلندپروازانه باشد طرف صهیونیستی به آن پاسخ خواهد داد و منطقه به جنگی تمام‌عیار نزدیک خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها