لحظه به لحظه با 318 مین روز حمله به غزه و کرانه باختری؛ حادثه امنیتی شدید برای اشغالگران درغزه

لحظه به لحظه با 318 مین روز حمله به غزه و کرانه باختری؛ حادثه امنیتی شدید برای اشغالگران درغزه
دوشنبه 29 مرداد 1403 - 10:47

منابع عبری زبان صبح امروز (دوشنبه) در سیصد و هیجدهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری، از وقوع حادثه امنیتی شدید برای نیروهای این رژیم در خان یونس غزه خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع عبری زبان وقوع یک حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در نزیکی شهر حمد در غرب خان یونس در جنوب باریکه غزه گزارش کردند.

این منابع اعلام کردند که به دنبال این حادثه بالگردهای اسرائیلی در این منطقه به زمین نشستند.

شهادت خبرنگار دیگر در غزه

در همین حال منابع فلسطینی گزارش دادند که ابراهیم محارب خبرنگار فلسطینی در حملات دو روز پیش ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهر حمد در شمال غرب خان یونس به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش گروهی از خبرنگاران را در شهر حمد هدف قرار داد که طی آن شماری از آن‌ها زخمی شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند جسد این خبرنگار امروز در نزدیکی شهر حمد پیدا شده است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته به 169 نفر افزایش یافت.

زخمی شدن 4 فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در نابلس

به دنبال یورش صبح امروز نظامیان اشغالگر به شهر نابلس در کرانه باختری، 4 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

مجروحان به بیمارستان رفیدیا در شهر نابلس منتقل شدند. خبرها حاکی است که حال یکی از آن‌ها وخیم است.


لحظه به لحظه با آخرین اخبار 318مین روز حمله به غزه و کرانه باختری فلسطین:

20:13| حمله پهپادی رژیم اشغالگر به یک خودرو در جنوب لبنان

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در نزدیکی منطقه "دیر قانون راس العین" در شهر صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

فیلم

20:06| ۱۱۵ نوزاد فلسطینی در جنگ متولد و شهید شدند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بیش از یکصد نوزاد فلسطینی که در جریان جنگ علیه نوار غزه متولد شده بودند، به شهادت رسیدند. (جزییات بیشتر)

18:59| گزارش العالم درباره بحران در بیمارستان "کمال عدوان"

بیمارستان کمال عدوان در غزه به خاطر نبود سوخت دچار قطع برق شده که جان دهه‌ا بیمار و مجروح بستری در آن را تهدید می‌کند. (جزییات بیشتر)

18:40| رژیم صهیونیستی: طرح آمریکا درباره غزه نگرانی‌های امنیتی ما را مدنظر قرار داده است

پس از اینکه آمریکا، علیرغم حمایت‌های بی‌پایان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ژست میانجیگرانه در جریان مذاکرات تبادل اسرا به خود گرفت، دفتر نخست‌وزیر این رژیم اذعان کرد که آمریکایی‌ها در پیشنهاد خود برای این مذاکرات، صرفا به نگرانی‌های امنیتی تل‌آویو توجه داشته‌اند. (جزییات بیشتر)

18:34| حماس: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فعالیت‌های بشردوستانه جنایت است

جنبش حماس به مناسبت روز جهانی بشردوستی خواست اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فعالیت‌های بشردوستانه جنایت تلقی شود. (جزییات بیشتر)

15:43| دیده‌بان حقوق بشر: حمله اسرائیل به الحدیده می‌تواند "جنایت جنگی" باشد

سازمان دیده‌بان حقوق بشر (HRW) اعلام کرد که حملات هوایی ماه گذشته رژیم اسرائیل به بندر الحدیده یمن اقدامی نامتناسب و غیرمحتاطانه علیه غیرنظامیان است که می‌تواند به مثابه جنایت جنگی تلقی شود. (جزییات بیشتر)

15:34| آمریکا از فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی به دنبال چیست؟

در بحبوحه جنگ در باریکه غزه، دولت آمریکا از فروش یک بسته تسلیحاتی به ارزش بیش از 20 میلیارد دلار را به رژیم صهیونیستی خبر داد. زمان‌بندی این کمک تسلیحاتی، تردیدهایی درخصوص قصد آمریکا برای طولانی کردن جنگ غزه را ایجاد کرده است به‌خصوص با توجه به اینکه تحویل برخی از جنگنده‌ها، سال‌ها به طول می‌انجامد. (جزییات بیشتر)

15:06| آماده‌باش تل‌آویو در پی عملیات مقاومتی/حماس و جهاد اسلامی مسئولیت را پذیرفتند

در پی عملیات استشهادی یکشنبه‌شب در شهر تل‌آویو، سرویس‌ امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) و پلیس این رژیم اعلام آماده‌باش کردند. (جزییات بیشتر)

12:35| هجمه مشترک سعودی- صهیونیستی علیه شهید هنیه و فرزندانش

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه فرزندان رئیس دفتر سیاسی شهید جنش حماس، با استقبال گسترده فعالان سعودی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.(جزییات بیشتر)

11:59|رشد مبادلات تجاری میان رژیم اسرائیل و کشورهای عربی در بحبوحه جنگ غزه
آخرین گزارش سازمان مرکزی آمار رژیم صهیونیستی حاکی از رشد حجم مبادلات تجاری میان تل‌آویو و پایتخت‌های عربی در نیمه نخست سال جاری میلادی است.

11:52| دستور کابینه کوچک به ارتش صهیونیستی برای تشدید جنگ درغزه
رسانه‌های عبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به دنبال تشدید جنگ در باریکه غزه است تا موقعیت خود را در مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا بهبود ببخشد.

11:35| صهیونیست ها برای شیوع فلج اطفال در غزه تعمد دارند

وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد : اشغالگران صهیونیست مانع عملیات واکسیناسیون کودکان در باریکه غزه می شوند.

11:13|انفجار مهیب استشهادی در تل‌آویو

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی انفجار یکشنبه شب (دیشب) در تل‌آویو را «سخت و خطرناک» توصیف کرد و گفت: تحقیقات در این زمینه از سوی شاباک و پلیس ادامه دارد و به احتمال ۹۹ درصد این انفجار یک عملیات فدایی بوده است.

10:23| رئیس جمهور الجزایر: آماده اعزام ارتش به غزه برای کمک به فلسطینیان هستیم

رئیس جمهور الجزایر اعلام کرد که در صورت بازگشایی مرز بین مصر و باریکه غزه، کشورش آماده ساخت سه بیمارستان در این باریکه است.
10:11|اصابت حداقل 5 پهپاد حزب الله به مقر فرماندهی پادگان یعرا


شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حداقل 5 پهپاد انتحاری حزب الله به منطقه یعرا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

منابع صهیونیستی شمار تلفات این حملات را یک کشته (نظامی) و 6 مجروح اعلام کردند که حال یکی از مجروحان نیز وخیم اعلام شده است.

09:53|صبح امروز همزمان با اعلام خبر نفوذ تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک حمد در غرب استان خان یونس در جنوب باریکه غزه و تخریب تعدادی از ساختمان های آن، حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف غزه از سر گرفته شد.


09:39| مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با انبوهی از پهپادهای تهاجمی مقر فرماندهی «یعرا» و پایگاه «سنط جین» رژیم صهیونیستی را به طور مستقیم هدف قرار داده است که موجب کشته وزخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر صهیونیست شده است.

09:31| پشت پرده سفر بلینکن به منطقه در این برهه حساس
یک کارشناس سیاسی آمریکایی با ابراز بدبینی به نتیجه مذاکرات دوحه در دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه، خاطرنشان کرد که اسرائیل صرفا به منافع خودش اهمیت می‌دهد.(حزییات بیشتر)

09:27| تظاهرات گسترده آمریکایی ها در مخالفت با ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی

تظاهرات
ده‌ها هزار نفر از شهروندان آمریکایی با شرکت در تظاهرات همبستگی با فلسطین، خواستار ممنوعیت ارسال سلاح های آمریکایی به رژیم صهیونیستی شدند به دلیل حملات خونین این رژیم به غزه و شهادت بیش از 40 هزار فلسطینی در خیابان‌های شهرهای آمریکا در برخی ایالت‌ها از نیویورک تا هاوایی دست به تظاهرات زدند.

09:10| نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در جریان حمله به شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی با یورش به منازل تعدادی از شهروندان فلسطینی، چندین نفر را دستگیر کردند.
نابلس

08:54|برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا اعلام کرد: ما نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین و مصونیتی که ایالات متحده آمریکا برای «اسرائیل» قائل است را شدیدا محکوم می کنیم.

08:21| نظامیان صهیونیست یکی دیگر از اسرای آزاد شده در جریان مبادله اخیر را بازداشت کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به کرانه باختری فلسطین یک دختر فلسطینی را که در جریان اخیر مبادله اسرا آزاد شده بود، بار دیگر بازداشت کردند.(جزییات بیشتر)

08:21|حمله پهپادی حزب الله به الجلیل غربی و نهاریا / چند صهیونیست کشته و زخمی شدند
حمله

منابع خبری از حمله پهپادی حزب الله به بخش هایی از شمال سرزمین های اشغالی، وقوع حادثه سخت، آتش سوزی و کشته و زخمی شدن چند صهیونیست خبر دادند.(جزییات بیشتر)

08:06|لحظه فعال شدن آژیر خطر در نهاریا در شمال فلسطین شغالی

آژیر08:04|آژیر خطر در بخش های وسیعی از شمال سرزمین های اشغالی/ احتمال حمله پهپادی

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی از جمله عکا و نهاریا به صدا درآمده است.

این منابع از احتمال حمله پهپادی به شمال فلسطین اشغالی از جمله الجلیل خبر دادند.

07:34|واکنش کنعانی به فاجعه هولناک عبور شهدای غزه از مرز 40 هزار نفر

سخنگوی وزارت امور خارجه به تداوم نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و عبور شهدای فلسطینی از مرز 40 هزار نفر واکنش نشان داد.(جزییات بیشتر)

07:11| تصاویری از هدف قرار دادن شهرک ایلیت هشاحر در شمال فلسطین اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان
هشایر

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها