نتایج یک نظرسنجی تازه؛

۷۵درصد صهیونیست‌ها از عملکرد کابینه در شمال فلسطین اشغالی رضایت ندارند

۷۵درصد صهیونیست‌ها از عملکرد کابینه در شمال فلسطین اشغالی رضایت ندارند
شنبه 3 شهريور 1403 - 10:25

نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که صهیونیست‌ها با اشاره به تداوم حملات مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، به شدت از عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» در این باره و ناکامی آن در متوقف کردن این حملات، ناخرسند هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری العهد، طبق نظرسنجی به عمل آمده از سوی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ۷۵ درصد از صهیونیست‌ها، عملکرد کابینه این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی بد توصیف کردند.

طبق این نظرسنجی، ۵۵ درصد از صهیونیست‌ها خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام و ۳۶ درصد خواستار تداوم کابینه کنونی هستند.

به نوشته العهد، طبق یک نظرسنجی انجام شده در جولای گذشته (تیرماه۱۴۰۳) در اراضی اشغالی، ۷۳ درصد اعتماد پایین یا بسیار پایین به کابینه رژیم صهیونیستی داشته و ۸۶ درصد هم نسبت به اوضاع امنیتی این رژیم به شدت نگران بودند.

این رسانه افزود: مقاومت در فلسطین و لبنان در دو جبهه جنوبی و شمالی خسارات سنگینی به اشغالگران وارد کرده‌اند و بسیاری از صهیونیست‌ها از این مناطق گریخته‌اند و هیچ افقی پیش روی جنگ و بازگشت آوارگان با توجه به تعلل کابینه نتانیاهو در پذیرش آتش بس و مبادله اسیران وجود ندارد.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر رژیم صهیونیستی در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده و اکثر شهرک‎ها و کارخانه‌های این رژیم در شهرک‌های شمال فلسطین تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به افراطی ترین وزیر اسرائیلی مشهور است در اظهاراتی تازه با حمله به وزیر جنگ این رژیم گفت: به جای لبنان، شمال اسرائیل را به عصر حجر بازگردانده‌اید.

بن گویر خطاب به «یوآو گالانت» افزود: قول داده بودید که لبنان را به عصر حجر بازگردانید، ولی اکنون شهرک‌های شمالی را به عصر حجر باز گردانده‌اید.

وی اضافه کرد: به جای اینکه در شبکه ایکس (توئیتر سابق) به من حمله کنید، باید به لبنان حمله کنید.

گالانت پیشتر در بازدید از مناطقی در مزارع اشغالی شبعا، تهدید کرده بود که لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند.

«ایتان دیویدی» رئیس شهرک صهیونیست نشین «موشاف مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی پس از این بازدید گفت که گالانت وعده داد که لبنان را به عصر حجر بازخواهد گرداند، اما در واقعیت این حزب الله است که ما را به عصر حجر بازگرداند.

در پی حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، حدود ۲۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از شهرک‌های نزدیک به لبنان فرار کرده‌اند و این شهرک‌ها آماج حملات پهپادی و راکتی حزب الله بوده است.

پربیننده ترین خبرها