حمله شدید اللحن اردن به رژیم صهیونیستی

حمله شدید اللحن اردن به رژیم صهیونیستی
يکشنبه 11 شهريور 1403 - 08:59

وزیر امور خارجه اردن، با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی یک باور نژادپرستانه افراطی را سرکردگی می کند، این رژیم را تنها عامل تشدید تنش و خشونت‌های مرگبار در منطقه دانست.

العالم - اردن

ایمن الصفدی، امروز (یکشنبه) در حساب کاربری خود در پلتفرم "X" نوشت: آنچه "اسرائیل" درباره دلایل تجاوز به کرانه باختری ادعا می کند، کذب محض است و ما این تجاوز را محکوم می کنیم و ادعاهای نادرست وزرای نژادپرست "اسرائیل "را برای توجیه آن رد می کنیم و از جامعه جهانی می خواهیم که فورا برای مهار تجاوزگری "اسرائیل"، محافظت از مردم فلسطین در برابر اشغالگران، قاتلان و آن اقدام کرده و منطقه را از عواقب فاجعه بار آن برهاند".

الصفدی در توئیتی دیگر اضافه کرد: "هر آنچه اسرائیل درباره دلایل تجاوز به کرانه باختری ادعا می کند، دروغ محض است و ما ادعای وزرای نژادپرست افراطی آن را در توجیه کشتار فلسطینی‌ها و از بین بردن توانایی‌های آنان قاطعانه رد می‌کنیم".

وی همچنین گفت:اسرائیل با اشغال سرزمین فلسطین، و جنایات علیه مردم بی دفاع این سرزمین و تشدید تنش در منطقه، بزرگترین تهدید برای امنیت و صلح بع شمار می آید از همین رو ما با هر گونه تلاشی برای کوچانیدن مردم فلسطین و جابجائی آنان در داخل سرزمین های اشغالی یا خارج از آن با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

پیشتر نیز رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین گفته بود : "تجاوز "اسرائیل" به کرانه باختری ادامه جنگ همه جانبه علیه مردم، سرزمین و مقدسات ما است و تنشی خطرناک است که تل‌آویو و واشنگتن مسئول آن هستند.

پربیننده ترین خبرها