عملیات ترقومیا و بازگشت "شیرهای تنها" به فلسطین اشغالی+ فیلم

يکشنبه 11 شهريور 1403 - 13:23

کارشناس مسائل استراتژیک گفت :‌ عملیات ترقومیا نقطه عطفی در مسیر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری است.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر حکم امهز کارشناس مسائل استراتژیک به شبکه خبری العالم گفت:‌ عملیات ترقومیا، عملیاتی استثنایی است زیرا در شرایطی بسیار حساس که رژیم صهیونیستی نیروهای خود را در همه سطوح به خصوص پس از عملیات «گوش عتصیون» به حالت آماده باش درآورده است.

امهز افزود : مقاومت فلسطین مرحله ی تازه‌ را در عملیات‌ ضد صهیونیستی آغاز کرده است که هدف از آن ، وارد آوردن حداکثر خسارت و انتقال درگیری در کرانه باختری به داخل اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین است.

وی خاطرنشان کرد این حرکت، شدت و سنگینی فشارهای نظامی بر کرانه باختری و غزه را کمتر خواهد کرد. رژیم اشغالگر در 4 جبهه پشتیبانی میدانی شامل غزه، کرانه باختری و عملیات جاری در داخل شهرک های صهیونیست‌نشین و سرانجام جبهه لبنان درگیر است و همین امر باعث پراکنده شدن توانمندی‌های ارتش این رژیم می شود.

این کارشناس تشریح کرد که عملیات ترقومیا مقابله با رژیم اشغالگر را به مرحله "شیرهای تنها" بازمی گرداند؛ این مرحله در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی بسیار مهم و تعیین کننده است.

گفتنی است 3 نیروی پلیس رژیم اشغالگر صبح امروز (یکشنبه) در حمله مسلحانه به خودرویی در محل ایست و بازرسی ترقومیا در غرب الجلیل در جنوب کرانه باختری، به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها