ادامه غافلگیری‌های گروهان‌های قدس برای نظامیان اشغالگر درکرانه باختری + فیلم

سه شنبه 13 شهريور 1403 - 17:58

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از افزایش توان تسلیحاتی رزمندگان مقاومت در مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش العالم‌، کرانه باختری به دلیل نزدیکی به اراضی اشغالی خطر جدی‌تری برای موجودیت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود؛ از این رو، این رژیم عملیات نظامی خود در کرانه باختری را تشدید کرده است؛ اما با رویارویی شدید نیروهای مقاومت مواجه شده است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به ادامه عملیات ضد صهیونیستی رزمندگان مقاومت در کرانه باختری اعلام کرد که با افزایش توان تسلیحاتی خود علیه اشغالگران، مرحله ی جدید از ساخت و تولید بمب‌ را آغاز کرده است.

گروهان‌های قدس ادامه داد: گردان طوباس 5 بمب در مسیر نظامیان اشغالگر و خودروهای زرهی آنها منفجر کرد.

رزمندگان مقاومت در گردان طولکرم نیز 6 عملیات مشابه علیه اشغالگران اجرا کردند. همچنین گردان جنین با اجرای بیش از 15 عملیات، نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

در هفتمین روز از حمله رژیم اسرائیل به شمال کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله تک‌تیرانداز صهیونیست به شهادت رسید. نظامیان اشغالگر یکی از خانه‌ها در اردوگاه طولکرم را هدف تیراندازی قرار دادند که بر اثر آن یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و شماری دیگر مجروح شدند.

از سوی دیگر، ارتش صهیونیستی، تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی خود را وارد شهر و اردوگاه جنین کرد و برخی منازل مسکونی را بمباران و 25 فلسطینی را بازداشت کرد.

در همین رابطه ، مرکز هلال احمر فلسطین اعلام کرد که بر اثر یورش نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری، یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شد و در روستایی نزدیک طولکرم، نظامیان صهیونیست یک شهروند را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل و شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل و شهرک بیر زیت در شمال رام الله در کرانه باختری یورش بردند. آنها در شهرک الزاویه در غرب سلفیت، به تخریب خانه‌های فلسطینیان اقدام کردند.

حملات اخیر نظامیان اشغالگر به جنین به شهادت 40 فلسطینی منجر شد و بدین ترتیب آمار شهدای کرانه باختری از 7 اکتبر گذشته تاکنون به 681 نفر افزایش یافت.

پربیننده ترین خبرها