نظر شهرک‌نشینان درباره حضور ارتش در محور فیلادلفیا

نظر شهرک‌نشینان درباره حضور ارتش در محور فیلادلفیا
جمعه 16 شهريور 1403 - 18:17

روزنامه عبری معاریف امروز جمعه با انتشار یک نظرسنجی اعلام کرد که اکثر شهرک نشینان صهیونیست خواستار خروج ارتش رژیم صهیونیستی از محور فیلادلفیا در برابر توافق تبادل اسرا با حماس هستند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

بنا بر این نظرسنجی، ۴۸ درصد از افراد ترجیح دادند که اسرای اسرائیلی در غزه آزاد شوند.

این نظرسنجی نشان داد که اکثر شهرک نشینان خواستار خروج نیروهای صهیونیست از محور فیلادلفیا در برابر بازگشت اسرا هستند. ۴۸ درصد از این افراد خواستار خروج از فیلادلفیا بوده و ۳۷ درصد دیگر ترجیح دادند که تبادل اسرا انجام نشده و در عوض، ارتش رژیم در فیلادلفیا بماند.

درخصوص شکاف سیاسی در رژیم صهیونیستی نیز اختلافات بسیار تشدید شده است بطوری‌که ۷۵ درصد از طرفداران اپوزیسیون خواهان خروج از محور فیلادلفیا هستند.

از سوی دیگر، ۷۴ درصد از رای دهندگان این ائتلاف گفتند که در صورت لزوم خروج از محور فیلادلفیا، از این توافق نامه عدول خواهند کرد.

گفتنی است که بنا بر این نظرسنجی، بنیامین نتانیاهو پس از نفتالی بنت مناسب ترین نخست وزیر برای رژیم دانسته شده است.

طبق نتیجه نظرسنجی مذکور، در صورت نامزد شدن نفتالی بنت ۴۹ درصد آرا از آن او خواهد شد و نتانیاهو ۳۴ درصد از آرا را به خود اختصاص خواهد داد.

این نظرسنجی نشان داده که نتانیاهو با ۴۲ درصد دربرابر ۴۰ درصد، گانتز را شکست خواهد داد که خلاف نظرسنجی قبلی در هفته گذشته است و بر طبق آن، گانتز ۱ درصد از نتانیاهو جلوتر بود.

به گفته نظرسنجی اخیر، نتانیاهو با نسبت ۴۵ درصد در برابر ۳۶ درصد، رهبر اپوزیسیون یائیر لاپید را شکست خواهد داد و بر لیبرمن نیز با نسبت ۴۲ درصد دربرابر ۳۵ درصد، پیروز خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها