رادیو ارتش اسرائیل: حزب‌الله در 24 روز گذشته بیش از 100 موشک شلیک کرده است

رادیو ارتش اسرائیل: حزب‌الله در 24 روز گذشته بیش از 100 موشک شلیک کرده است
يکشنبه 18 شهريور 1403 - 10:13

رادیو ارتش اسرائیل روز یکشنبه گزارش داد که حزب الله در 24 ساعت گذشته حدود 100 موشک به سمت شمال اسرائیل شلیک کرده و ساختمانی در کریات شمونه مورد اصابت قرار گرفته است.

العالم - لبنان

رادیو اسرائیل خاطرنشان کرد: حزب‌الله امشب رگبار سنگینی از ده‌ها راکت به سمت شهرک‌های جلیل اعلی شلیک کرد و شمال اسرائیل را سه بار راکت باران کرد که به ساختمانی در کریات شمونه برخورد کرد بدون اینکه تلفات انسانی گزارش شود.

این رادیو خاطرنشان کرد که حزب الله صبح زود 30 موشک شلیک کرد که برخی از آنها رهگیری شده و بقیه در مناطق باز پرتاب شدند.

حزب الله روز یکشنبه اعلام کرد که به عنوان بخشی از پاسخ به حملات روز شنبه اسرائیل به تیم پزشکی در منطقه «فرون» در جنوب لبنان، منطقه «شامیر» در شمال اسرائیل را موشک باران کردند.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مقاومت اسلامی در واکنش به کشتار هولناک شهرک فرون که منجر به شهادت و زخمی شدن اعضای پدافند غیرنظامی شد، با کاتیوشا، مستعمره شامیر را موشک باران کردند.

از سوی دیگر، رادیو اسرائیل اعلام کرد که ارتش به ساختمان های نظامی حزب الله در شهرک های عیترون، یارون و مارون الرأس در جنوب لبنان حمله کرد.

رادیو ارتش اسرائیل گفت: جبهه داخلی در حال ارزیابی وضعیت برای تصمیم گیری درباره آغاز سال تحصیلی در الجلیل الاعلی است.

نیروهای اسرائیلی در دو روز گذشته، حملات خود را به جنوب لبنان تشدید کرده اند، این درحالی است که هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل جمعه گذشته از بلندی های جولان اشغالی تاکید کرد که ارتش اسرائیل برای عملیات تهاجمی در داخل خاک لبنان به شکلی جدی آماده می شود.

پربیننده ترین خبرها