ژنرال بازنشسته مصری: صهیونیست‌ها "سر نتانیاهو را می‌برند"

ژنرال بازنشسته مصری: صهیونیست‌ها
دوشنبه 19 شهريور 1403 - 19:56

رئیس سابق دانشکده دفاع ملی مصر و یکی از سرشناس‌ترین تحللیگران نظامی این کشور گفت دشمنان نخست‌وزیر اسرائیل در داخل فلسطین اشغالی بیشتر از دوستانش هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

سرتیپ "محمد الغباری" در گفت‌وگو با "احمد موسی" خبرنگار و مجری برنامه "علی مسئولیتی" – که از شبکه صدی البلد پخش می‌شود – گفت احزاب مذهبی رژیم صهیونیستی "بنیامین نتانیاهو" را به‌قدرت رسانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: "نتانیاهو حامیان مذهبی خود را از دست خواهد داد؛ زیرا با‌توجه‌به افزایش تعداد سکولار‌ها، کاری از پیش نخواهد بود".

محمد الغباری در ادامه گفت: "صهیونیسم جهانی سر نتانیاهو را خواهد برید. کار‌های او و تظاهرات روزانه اسرائیلی‌ها در داخل فلسطین اشغالی علیه او خشم بسیاری از صهیونیست‌ها را بر می‌انگیزد".

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس‌از‌آنکه در ذکر تاریخ حمله حماس به رژیم صهیونیستی در ٧ اکتبر اشتباه کرد، مورد تمسخر اسرائیلی‌ها قرار گرفت. وی در نطقی تلویزیونی گفته بود حماس در ٧ نوامبر به این رژیم حمله کرد.

یکی از کاربران اسرائیلی در این خصوص نتانیاهو را "ناتوان، خرفت و عقب‌مانده" توصیف کرده بود.

کاربر دیگری گفته بود: "آمریکایی‌ها علنا از اختلالات ذهنی ترامپ حرف می‌زنند کی می‌شود اسرائیلی‌ها هم همین کار را با این احمق خرفت بکنند"؟

پربیننده ترین خبرها