ژنرال صهیونیست: اسرائیل در غزه در حال خونریزی است

ژنرال صهیونیست: اسرائیل در غزه در حال خونریزی است
يکشنبه 25 شهريور 1403 - 10:29

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی این رژیم در غزه و بیهوده بودن ادامه جنگ اذعان کرد و گفت که ارتش در این باریکه در حال خونریزی است.

العالم - فلسطین اشغالی

"یسرائیل زیو" ژنرال ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال 12 تلویزیون عبری اعتراف کرد که اسرائیل در غزه گیر کرده و در حال خونریزی است و ترفند "بنیامین نتانیاهو" در مورد محور فیلادلفیا بی‌معنی است زیرا اصلا تونل فعالی وجود ندارد".

وی افزود: ادامه جنگ بدون تغییر حماس به هیچ نتیجه واقعی منجر نمی‌شود و به قیمت جان سربازان ما تمام می‌شود.

پیش از این، زیو گفته بود: حقیقت این است که نتانیاهو بهتر از هر کس دیگری می‌داند که اهمیت محور فیلادلفیا در بهترین حالت آن "تاکتیکی" است.

البته باید گفت که این سخنان او در تضاد با رئیس موساد و وزیر "درمر" است که گفته‌اند در مرحله دوم امکان عقب‌نشینی از فیلادلفیا وجود دارد و مطمئنا شش هفته مذکور اصلا اهمیتی ندارد، و ترفند فیلادلفیا کاملا برای اهداف دیگری کارایی دارد.

بندروس از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در مصاحبه‌ای با کانال 13 عبری گفت: "محور فیلادلفیا یک خیال‌پردازی است، من باور ندارم هیچ شخصی در این مورد حرفی بزند. و اگر نخست‌وزیر نتانیاهو تصمیم به دستیابی به توافق بگیرد، می‌داند که چگونه با سیاسی کاری آن را به پیش ببرد".

مقامات سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، "شین بت"، فاش کردند که هیچ ارتباطی بین تسلیحات در باریکه غزه و محور فیلادلفیا وجود ندارد و نتانیاهو کسی استکه این دستاویز را تنها برای طولانی کردن جنگ و حفظ کابینه خود خلق کرده است.

همزمان با تداوم جنگ، جنبش حماس و رژیم صهیونیستی طی چند ماه اخیر مذاکرات غیر مستقیمی را با میانجیگری آمریکا، قطر و مصر در دوحه و قاهره برگزار کردند اما این تلاش‌ها به دلیل مانع تراشی‌های نتانیاهو به سرانجام نرسید.

پربیننده ترین خبرها