گزارش العالم:

پادگان "راویه" رژیم صهیونیستی براثر حمله موشکی مقاومت لبنان در آتش سوخت

يکشنبه 25 شهريور 1403 - 18:37

نیروهای اشغالگر اعلامیه هایی را بر روی شهرک "الوزانی" ریختند و به بهانه ی تبدیل شدن این شهرک به منطقه نظامی و خطرناک، از ساکنان آن خواسته اند آنجا را تا شمال شهرک "الخیام" تخلیه کنند. 

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان، رسانه های عبری با اشاره به اینکه ظرف 48 ساعت گذشته بیش از 150 موشک از جنوب لبنان شلیک شده است ، اعلام کردند که "مقاومت لبنان با انجام یک سری عملیات خاص گردان 188 زرهی در پادگان "روایه" واقع در بلندی های جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داد و علاوه بر آن با پرواز یک کوادکوپتر انفجاری بر روی پایگاه "المطله" و بمباران پایگاه نظامی "المالیکه"، تجهیزات فنی اشغالگران را منهدم کردند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، "به دنبال ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در جلوگیری از رسیدن موشک های مقاومت به اهداف و اصابت دقیق به آنها، آتش سوزی گسترده ای در پادگان "راویه" رخ داد که نیروهای آتش نشانی موفق به مهار آن نشدند.

بنابر این گزارش، به دنبال حملات امروز مقاومت آژیرهای خطر از صبح در تمامی شهرک های رژیم اشغالگر صهیونیستی به صدا درآمد.

ارتش رژیم اشغالگر نیز در ادامه حملات خود به جنوب لبنان شهرک های "کفرکلا"، "العدیسی" و "رب ثلاثین" را علاوه بر "الخیام" ، "کفرحمام" و شهرک " شبعا" بمباران کرد.

حزب الله لبنان اعلام کرده است که درحمایت از ملت و مقاومت فلسطین حملات خود به رژیم صهیونیستی را تا توقف جنایتگری این رژیم در غزه ادامه خواهد داد.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها