حمله پهپادی مقاومت عراق به «حیفا»

حمله پهپادی مقاومت عراق به «حیفا»
يکشنبه 25 شهريور 1403 - 20:59

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف در شهر «حیفا» واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

العالم ـ عراق

مقاومت اسلامی عراق در ادامه سلسله عملیات ضدصهیونیستی خود به‌منظور حمایت از مردم غزه، عصر یکشنبه اعلام کرد: مبارزان ما یک موضع در شهر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

بنابر گزارش پایگاه «العهد»، این گروه مقاومت خاطرنشان کرد: عملیات‌ها برای درهم کوبیدن استحکامات دشمن با سرعت روزافزون ادامه خواهد داشت.

مقاومت اسلامی عراق در ادامه سلسله عملیات ضدصهیونیستی خود به‌منظور حمایت از مردم غزه، صبح امروز (چهارشنبه) از حمله پهپادی به بندر «حیفا» در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر در روز 14 شهریور ماه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا واقع در فلسطین اشغالی را با چندین پهپاد مورد هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در مدت اخیر بارها به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

این گروه مقاومت هشدار داده است که در صورت تداوم حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

حمله پهپادی امروز مقاومت اسلامی عراق به حیفا در حالی صورت گرفته است که نیروهای مسلح یمن نیز امروز تل‌آویو را با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادند.

«یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که عملیات امروز علیه تل آویو با موشک بالستیک فراصوت جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می دهد.

پربیننده ترین خبرها