رهبر انصارالله یمن: حمله بعدی به رژیم صهیونیستی سنگین تر خواهد بود/ عملیات امروز با موشک جدید پیشرفته انجام شد

رهبر انصارالله یمن: حمله بعدی به رژیم صهیونیستی سنگین تر خواهد بود/ عملیات امروز با موشک جدید پیشرفته انجام شد
يکشنبه 25 شهريور 1403 - 17:15

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حمله موشکی امروز نیروهای یمنی به عمق سرزمین های اشغالی در تل آویو که در ادامه دفاع از ملت فلسطین در برابر جنگ نسل کشی این رژیم درغزه صورت گرفته است، اعلام کرد که حمله بعدی ما سنگین‌تر خواهد بود.

العالم ـ یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصاراالله یمن عصر یکشنبه در سخنانی که به مناسبت سالروز میلاد رسول اکرم(ص) ایراد کرد، در باره حمله موشکی امروز نیروهای یمنی گفت: عملیات امروز با موشک جدید پیشرفته یمنی و در چارچوب مرحله پنجم تشدید تنش با رژیم صهیونیستی از سوی یگان موشکی انجام شد.

رهبر انصارالله یمن اعلام کرد که به اذن خداوند حمله بعدی سنگین‌تر خواهد بود.

وی افزود: نیروهای ما به نبرد خود علیه رژیم صهیونیستی در دریا نیز ادامه خواهند داد و عملیات آنها تاکنون موفقیت‌آمیز و بسیار مؤثر بوده است.

الحوثی گفت: تا زمانی که تهاجم رژیم صهیونیستی و محاصره غزه ادامه داشته باشد، عملیات ما نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عملیات موشک بالستیک امروز با فناوری پیشرفته صورت گرفت که از تمام سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرد و به مسافت تخمینی 2040 کیلومتر رسید.
بنابر این گزارش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه یافا (تل آویو) در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

وبگاه عبری "حدشوت بزمان" نیز گزارش داد: تعداد زیادی موشک رهگیر مختلف به سمت موشکی که از یمن می‌آمد شلیک شد، اما آن رهگیری نشد.

رسانه‌ها عبری اضافه کردند در پی به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق وسیعی بر اثر موشک یمنی، نه صهیونیست در تلاش برای رسیدن به پناهگاه‌ها در فلسطین اشغالی مجروح شدند.

ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس، نیز در واکنش به عملیات امروز یمن علیه اراضی اشغالی در اظهاراتی خاطرنشان کرد: رژیمی که قادر به رهگیری یک موشک نیست؛ قادر به گسترش جنگ در جبهه‌های جدید نیست.

ابوعبیده عملیات ویژه نیروهای مسلح یمن علیه یک هدف نظامی در نزدیکی تل آویو را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ما از موضع مردم عزیز یمن در حمایت از برادران خود در فلسطین و آمادگی آنها برای فداکاری در این راه بسیار قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی گردان های قسام افزود: سلاح مورد استفاده در این عملیات و موضعی که هدف قرار گرفته شد، بیانگر تحولی کیفی است که در نبرد طوفان الاقصی تاثیرگذار خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها