ارتش صهیونیستی: تلاش حزب‌ الله برای ترور یک مقام ارشد امنیتی را خنثی کردیم

ارتش صهیونیستی: تلاش حزب‌ الله برای ترور یک مقام ارشد امنیتی را خنثی کردیم
سه شنبه 27 شهريور 1403 - 17:36

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش حزب‌الله برای ترور یک مقام ارشد امنیتی با استفاده از یک بمب را خنثی کرده است.

العالم - لبنان

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) تصريح كرد که بمب به یک سیستم کنترل از راه دور متصل بوده و مجهز به دوربین و تلفن همراه بوده است. او افزود: "ما به مقامی که هدف قرار گرفته ، پیش از موعد انفجار بمب هشدار داده بودیم."

روزنامه اسرائیلی معاریو گزارش داد که سرویس جاسوسی شاباک تلاش برای ترور یک مقام امنیتی پیشین اسرائیل از طریق انفجار بمب را خنثی کرده است.

شایان ذکر است که حزب‌الله وعده داده بود که انتقام خون فؤاد شکر، فرمانده نظامی خود را که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت در اواخر ژوئیه گذشته شهید شده بود، بگیرد.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت گزارش داد که سرویس های امنیتی هشدار داده اند که تشدید تنش ها در مرز شمالی با لبنان ممکن است به جنگ منطقه‌ای تبدیل شود.

حزب‌الله نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که 13 موضع و پایگاه اسرائیلی را هدف قرار داده و با پهپاد مسلح به موشک به سربازان اسرائیلی در موضع المطله حمله کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که پادگان‌های راموت نفتالی، رامیم و متات را بمباران کرده و مواضع توپخانه در الزاعوره و همچنین مواضع بیاض، بلیدا، روایسات العلم، السماقة و برکه ریشا را هدف قرار داده است.

به گزارش رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل، جنگنده‌های اسرائیلی به طور گسترده در آسمان شمال سرزمین های اشغالی به پرواز درآمده اند.

پربیننده ترین خبرها