حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ویدیو

شنبه 31 شهريور 1403 - 21:00

جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات هوایی بسیار شدید خود را علیه حزب الله در جنوب لبنان از سرگرفتند.

العالم ـ لبنان

کانال تلگرامی شبکه خبری المنار لبنان روز شنبه در خبری فوری گزارش داد: حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی حومه شهرک های انصار، زراریه، محمودیه و العیشیه در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

بمباران

بمباراندر همین حال رسانه های عربی تصاویر متعددی از بمباران مناطق جنوبی لبنان از جنگنده های ارتش اشغالگر صهیونیستی منتشر کردند.
بمباران

بمباران

بمباران
ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش کامل درآمد

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به منظور آمادگی جهت مقابله با هرگونه حمله احتمالی حزب الله به مرزهای شمالی، به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش اعلام کرد که دستورالعمل‌ها برای جبهه داخلی در مناطق شمالی هر لحظه ممکن است تغییر کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ممکن است امشب شلیک موشک‌ و تهدیداتی از سوی حزب الله صورت بگیرد که نیروهای ما در آمادگی کامل بسر می برند.

وی گفت که گالانت وزیر جنگ این رژیم دستور جدیدی درباره وضعیت جبهه جدید در حیفا امضا کرده است. دستورات جدیدی به ساکنان شمال داده شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که با احتمال قرار گرفتن در معرض حملات موشکی، اقدامات ویژه ای را در شمال انجام خواهیم داد.

تشدید حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در حالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) اعلام کرد که حمله تروریستی روز گذشته (جمعه 30 شهریور ماه) این رژیم به ضاحیه بیروت با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی انجام شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله به ضاحیه را جنگنده‌های اف ۳۵ و اف ۱۵ با استفاده از موشک‌های سنگرشکن GBU انجام دادند. این رسانه صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد که تصمیم برای حمله به ضاحیه بامداد جمعه در نشست بنیامین نتانیاهو با مقامات امنیتی و نظامی این رژیم گرفته شد.

بنابر این گزارش، حضور نیروهای آمریکایی و تسلیحات این رژیم که در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارد از جمله کشتی‌ها و ناوهای جنگی ارتش تروریستی آمریکا همانطور که به عنوان تهدیدی برای محور مقاومت تلقی می‌شوند، به عنوان یک فرصت نیز برای مقاومت می‌باشد که استفاده مناسب از این فرصت می‌تواند اثرات جانبی و تبعات مثبتی برای محور مقاومت داشته باشد.

لذا نیاز است ضمن حفظ هوشیاری، با تکیه بر نقاط ضعف شناورهای آمریکایی که طی حملات اخیر ارتش یمن آشکار شده است، حملات هدفمندی علیه آمریکایی‌ها در صورت گسترش جنگ انجام شود.

در همین زمینه ارتش تروریستی آمریکا نیز با اشراف بر این مسائل، در بازه‌های زمانی مختلف فاصله شناورهای خود با یمن را تغییر می‌دهد تا به راحتی در دایره آتش یمنی‌ها قرار نگیرد.

پربیننده ترین خبرها