رئیس سابق موساد: جان اسرای اسرائیلی در غزه اهمیتی برای نتانیاهو ندارد

رئیس سابق موساد: جان اسرای اسرائیلی در غزه اهمیتی برای نتانیاهو ندارد
يکشنبه 1 مهر 1403 - 14:04

رئیس اسبق موساد تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم به انتقام گرفته و می‌دانست که آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه از طریق نظامی ممکن نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

«تامر باردو» رئیس اسبق موساد تصریح کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، می‌دانست که هر بمبارانی در غزه ممکن است به کشته شدن اسرای اسرائیلی منجر شود اما به خاطر این مسئله نگران و ناراحت نشد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش رژیم اشغالگر، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

امروز جنگ جنایتکارانه در نوار غزه در دستیابی به اهدافش ناکام مانده و در شرایطی به سر می‌برد که نه تنها توان نابود کردن حماس را ندارد، بلکه قادر به آزاد کردن اسرای خود را هم ندارند و حملات مقاومت فلسطین نیز همچنان به قوت خود باقی است.

طولانی شدن جنگ و شکست کابینه نتانیاهو در دستیابی به اهداف و در راس آنها آزادی اسرای صهیونیست اختلافات داخلی میان صهیونیست‌ها را تشدید کرده است و مخالفان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو هستند.

پربیننده ترین خبرها