۳۵۷ مین روز از جنگ غزه .. شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار نفر نزدیک شد

۳۵۷ مین روز از جنگ غزه .. شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار نفر نزدیک شد
جمعه 6 مهر 1403 - 09:18

اگر چه اشغالگران صهیونیست بمباران لبنان را گسترش داده اند، اما این امر مانع از ادامه حملات و کشتار جمعی در باریکه غزه در سیصد و پنجاه و هفتمین روز جنگ نشد و این حملات بی وقفه ادامه دارد.

العالم - فلسطين اشغالی

با ادامه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در باریکه غزه ، آخرین آمار شهدای فلسطین از 16 مهر سال گذشته تا کنون به 41 هزار و 534 شهید و 96 هزار و 92 مجروح رسیده است.

شامگاه پنجشنبه در بمباران اردوگاه جبالیا چهار فلسطینی، از جمله یک مرد، همسر و دو فرزند معلولش به شهادت رسیدند.

طبق اعلام مسوولان غزه : بمباران خانه مسکونی خانواده البطش در جبالیا از سوی رژیم صهیونیستی جان ۴ تن از اعضای خانواده را گرفت.

در همین حال ، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، وضعیتی را که فلسطینیان از 7 اکتبر در آن به سر می برند ، به جهنمی تشبیه کرد که روز به روز بدتر می شود.

گوترش در سخنرانی روز پنجشنبه در نشستی در مقر این سازمان در نیویورک وضعیت باریکه غزه را «فراتر از تصور» توصیف کرد و گفت: ما مردم غزه را تحقیر و نا امید کردیم آنها در جهنمی هستند که روز به روز بدتر می شود.

گزارش لحظه به لحظه از 357 مین روز جنایات رژیم اشغالگر در غزه و کرانه باختری:

11:50 |رژیم صهیونیستی پیکر 88 شهید ربوده شده فلسطینی را که اطلاعات شناسنامه‌ای آنها را از بین برده بود تحویل داد تا در خانیونسِ غزه به خاک سپرده شوند

09:54 |دبیر کل سازمان ملل متحد تصریح کرد که سازمان ملل در باریکه غزه شاهد بالاترین کشتار در طول تاریخ است و این بدان معناست که ما در حمایت از مردم غزه شکست خورده ایم.

09:16 |منابع صهیونیستی اعلام کردندکه حداقل 10 موشک از لبنان به سمت حیفا شلیک شده، و دو موشک مستقیما به داخل شهر حیفا اصابت کرده است.

07:19 |شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که بیش از 17 نفر در تل‌آویو در پی فرار به سمت پناهگاه‌ها زخمی شده‌اند.

07:00 |مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با استفاده از پهپاد به یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی حمله کرده است.

درحال به روز رسانی ...

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها