روزنامه اسرائیلی: حماس از زیر و روی زمین غزه نظامیان اسرائیلی را هدف قرار می‌دهد

روزنامه اسرائیلی: حماس از زیر و روی زمین غزه نظامیان اسرائیلی را هدف قرار می‌دهد
جمعه 6 مهر 1403 - 13:27

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نوشت که جنبش حماس در همه مناطقی که مورد حمله و یا در اشغال ارتش اسرائیل قرار‌ گرفته‌اند، حضوری چشمگیر دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع امنیتی اسرائیلی نوشت "هیچ یک از اهالی غزه با حماس مخالف نیستند" و نیرو‌های حماس در همه‌جای غزه حتی جا‌هایی که اسرائیل مدعی اشغال آنهاست، حضور دارند.

آن گونه که از مطالب این‌ روزنامه بر می‌آید، افسران رژیم صهیونیستی از آن می‌ترسند که تشکیلات جدیدی از حماس شروع به حمله به نظامیان صهیونیستی متجاوز در غزه کند.
روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت در اواسط ماه جاری کابینه نتانیاهو به دادگاه عالی این رژیم گفت که حماس هنوز در غزه حکومت می‌کند و ارتش رژیم اشغالگر در غزه را از زیر زمین و روی زمین مورد حمله قرار می‌دهد.
پیش‌ از‌این اسحاق بریک، در مقاله‌ای در روزنامه معاریو نوشته بود که در زمان جنگ ٦ بار با نتانیاهو دیدار کرده و متقاعد شده است که نتانیاهو هم می‌داند که نمی‌توان حماس را نابود کرد.

وی با اشاره به شعار نتانیاهو با مضمون "ادامه جنگ تا نابودی کامل حماس" خاطرنشان کرد که این شعار صرفا برای راضی کردن عناصر افراطی است که در کابینه حضور دارند.
این کارشناس تاکید کرده است که ادامه جنگ فرسایشی بین "اسرائیل" و حماس و حزب الله باعث فرسایش این رژیم شده و نابودی آن می‌شود نه حماس و حزب الله.
پیش‌ از‌ این نظامیان و افسران رژیم صهیونیستی که در جنگ خانیونس حضور داشتند، دریافته بودند که جنگ در غزه، پیچیده است و رزمندگان قسام، شاخه نظامی حماس، در طول جنگ تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهند.
با وجود گذشت ١٢ ماه از جنگ غزه، گزارش‌ها حکایت از ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی از تحقق اهداف اعلام‌شده به‌خصوص بازگرداندن اسرای رژیم از غزه و نابودی توان نظامی حماس دارند.
روزنامه "جروزالم پست" به نقل از یکی از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گفته بود که همه خانه‌های رفح به تونل‌های زیر‌زمینی راه دارند و پیشروی نظامیان این رژیم به کندی صورت می‌گیرد.
همین فرمانده در گزارش‌ های قبلی خود نوشته بود گروه‌های مقاومت در سراسر رفح برای کنترل جنگ دوربین کار گذاشته‌اند و چالش اصلی پیش‌روی نظامیان این رژیم در رفح، این است که خانه‌ها و اتاق‌ها بمب‌گذاری شده‌اند و پس از ورود نظامیان این رژیم، از راه دور منفجر می‌شوند.

پربیننده ترین خبرها