جنبش أمل: بر عهد خود با «سید حسن نصرالله» ثابت قدم خواهیم ماند

جنبش أمل: بر عهد خود با «سید حسن نصرالله» ثابت قدم خواهیم ماند
شنبه 7 مهر 1403 - 18:02

جنبش أمل لبنان در واکنش به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان بر پایبندی به عهد خود با وی تأکید کرد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش خبرگزاری لبنان «NNA»، جنبش أمل لبنان در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را به ملت لبنان و امت‌های عربی و اسلامی تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: ما عزدار برادر مبارز مکتب امام موسی صدر و دبیر کل و رهبر حزب‌الله و مقاومت اسلامی دلاور هستیم. هیأت رئیسه جنبش أمل- رهبری و مجاهدان- شهادت سید حسن نصرالله را به برادران خود در حزب‌الله و همه رزمندگان مقاومت صمیمانه تسلیت و تبریک عرض می‌کند و اعلام می‌دارد که فقدان این شخصیت برجسته و شجاع، هرگز مقاومت را برای ادامه راه خود در حمایت از حق و دفاع از لبنان و مقابله با تروریسم صهیونیستی و تجاوزات بی‌حد و مرز آن که تمامی ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیرپا گذاشته است، تضعیف نخواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما با سید حسن نصرالله و تمامی شهدایی که جانشان را فدا کرده و همه کسانی که منتظر (شهادت) هستند عهد بسته‌ایم که شانه به شانه، دل به دل، بازو به بازو ثابت قدم بمانیم و این کشتار و تجاوزات تنها پایداری ما در دفاع از لبنان بیشتر خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود با شهید سید حسن نصرالله عهد بست که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و شریف آن ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها