جنگ غزه در ۳۵۹مین روز خود ... ویرانی منازل مسکونی و بمباران مرکز غزه و اردوگاه النصیرات

جنگ غزه در ۳۵۹مین روز خود ... ویرانی منازل مسکونی و بمباران مرکز غزه و اردوگاه النصیرات
يکشنبه 8 مهر 1403 - 08:50

نسل کشی مردم غزه در حالی وارد ۳۵۹مین روز خود می‌شود که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی با بر جای گذاشتن ویرانی گسترده در منازل و زیرساخت ها وخلق ضعیت تأسف باربشردوستانه همچنان به بمباران باریکه غزه ادامه می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

از سوی دیگر و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین توحش صهیونیست ها ، تاکنون بیش از ۴۱ هزار و ۵۸۶ شهید و ۹۶ هزار و ۲۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

این در حالیست که جنگنده های ارتش اشغالگر صهیونیست در ادامه حملات تجاوزکارانه وخشونت بار خود بامداد امروز منطقه الجینه در شرق شهر رفح را با شلیک چندین موشک هدف قرار دادند که خسارت گسترده ای به منازل و اموال عمومی در پی داشت.

هم‌زمان با حمله هوایی دژخیمان صهیونیست آتش توپخانه ارتش این رژیم مناطقی در شمال غربی اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه را هدف قرار داد.

همچنین در جدید ترین توحش رژیم صهیونیستی جنگنده های ارتش اشغالگر یک ساختمان مسکونی چند طبقه را در مرکز شهر غزه بمباران کردنند که چندین شهید و شماری زخمی برجای گذاشتند.

در همین حال، روزنامه‌ وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات ارشد دولت جو بایدن، رئیس‌جمهورآمریکا شامگاه شنبه ودرپی ترورشهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در حمله ناجوانمردانه جنگنده های متجاوزبه حومه جنوبی بیروت ؛ با تاکید بر از سر گیری تلاش‌های خود برای دستیابی به آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی ولبنان؛ اذعان داشتند که هیچ چشم‌اندازی برای مذاکرات قریب‌الوقوع وجود ندارد.

لحظه به لحظه با تحولات غزه

پربیننده ترین خبرها