360مین روز جنگ غزه/ رژیم صهیونیستی 31 فلسطینی دیگر را به شهادت رساند

360مین روز جنگ غزه/ رژیم صهیونیستی 31 فلسطینی دیگر را به شهادت رساند
دوشنبه 9 مهر 1403 - 08:44

در 360مین روز جنگ نسل کشی غزه ارتش اشغالگر صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات خود به این باریکه را شدت بخشیده است به طوریکه در ساعات اخیر ۳31 فلسطینی دیگر را به شهادت رساند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع محلی از درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه عسکر قدیم در شرق شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

به گفته این منابع، نیروهای مقاومت با چند بمب خودروهای نظامی اشغالگران اسرائیلی را هدف قرار دادند.

همچنین در حملات بامداد امروز (دوشنبه) ارتش اشغالگر به منطقه «الکولا» در بیروت سه تن از نیروهای جنبش خلق برای آزادی فلسطین از جمله دو فرمانده ارشد آن به شهادت رسیدند.

جنبش خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که در این حمله «محمد عبدالعال»، عضو دفتر سیاسی و مسؤول اداره نظامی و امنیتی این جنبش، «عماد عوده» عضو اداره نظامی این جنبش و فرمانده نظامی در لبنان و «عبدالرحمن عبدالعال» به شهادت رسیدند.

گزارش لحظه به لحظه از ۳۶۰مین روز حملات ارتش اشغالگر به غزه و کرانه باختری:

09:01 | بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی؛

فرمانده حماس در لبنان به همراه اعضای خانواده اش به شهادت رسید

جنبش حماس اعلام کرد که فرمانده این جنبش در لبنان بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل او به شهادت رسید.

جزئیات بیشتر

07:05 | واکنش جنبش جهاد اسلامی به ترور سه تن از اعضای جبهه مردمی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی در بیروت و به شهادت رساندن سه تن از اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آن را اقدامی خطرناک و در راستای تضعیف نیروهای مقاومت دانست.

در این بیانیه آمده است: این جنایت شنیع نیروهای اشغالگر، بیانگر تشدید خطرناک تجاوزات جاری است و موید اصرار دشمن بر هدف قرار دادن تمامی نیروهای مقاومت در هر کجا، بدون توجه به کنوانسیون‌های بشردوستانه یا حرمت جان غیرنظامیان است.

جهاد اسلامی تصریح کرد: هدف قرار دادن همرزمان ما در جبهه مردمی، بخشی از تلاش‌های مستمر دشمن برای تضعیف نیروهای مقاومت است، اما خون شهدا، انگیزه و سوپاب استقامت و پایداری ما برای مقابله با دشمن است.

06:55 | درگیری مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شرق نابلس

منابع محلی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه عسکر قدیم در شرق شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

به گفته این منابع، مبارزان فلسطینی با چند بمب خودروهای جنگی اشغالگران اسرائیلی را هدف قرار دادند.

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها