ضرورت خروج محور مقاومت از دایره صبر راهبردی

دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:38

یک پژوهشگر سیاسی عرب بر ضرورت مهار استکبار صهیونیستی و خروج محور مقاومت از دایره صبر راهبردی تاکید کرد.

العالم - لبنان

خمیس ​​بن عبید القطیطی پژوهشگر سیاسی عمانی در گفت و گو با شبکه خبری العالم در خصوص ترور سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن در میان قدرت‌های استعماری، از این اقدام به وجد آمده‌اند اما با وجود این، معادله پاسخ به آن تغییر نکرده است.

القطیطی افزود: مقاومت همچنان به پاسخگویی به جنایات اشغالگر اسرائیل ادامه داده و پاسخ خود را به این جنایات دوچندان کرده است. خون شهید سید حسن نصرالله راهی برای آزادسازی بیت المقدس خواهد بود.

وی تصریح کرد: اشغالگران صهیونیست سعی کردند به باریکه غزه، کرانه باختری، یمن و لبنان حمله کنند، اما این امر مانع از جنگ فرسایشی که رژیم اشغالگر را فلج کرده، نشد. موشک‌ها از یمن، جنوب لبنان و کرانه باختری همچنان بر سر رژیم اشغالگر می‌بارند و اتحاد میدان‌ها، ان‌شاءالله پایانی برای این رژیم بحران‌زده خواهد بود.

این پژوهشگر عرب تاکید کرد: اظهارات استکباری مقامات رژیم صهیونیستی تنها تلاش برای عبور از بحران خفقان‌آوری است که این رژیم در شرایط کنونی تجربه می‌کند و هیچ منفعتی برایش نخواهد داشت.

القطیطی گفت: امت اسلامی امروز نیازمند خروج محور مقاومت از دایره صبر استراتژیک است تا ضربه کیفی ویرانگری بر پیکر این رژیم وارد کرده و روحیه امت اسلامی را پس از تحمل این همه فداکاری‌های مقاومت، بالا ببرد.

پربیننده ترین خبرها