جبهه پشتیبانی از غزه در یمن چگونه صهیونیست ها را تهدید می کند؟+فیلم

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 21:22

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد جبهه یمن به حمایت از غزه و لبنان ادامه خواهد داد.

العالم - یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد جبهه یمن به حمایت از غزه و لبنان ادامه خواهد داد و بر ادامه روند توسعه توان نظامی یمن در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد.

وی توضیح داد که جبهه پشتیبانی در یمن همزمان با عملیات وعده صادق۲ به سمت یافا، ام الرشراش و مقرهایی در صحرای نقب عملیات بمباران موشکی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر با کمک آمریکا به دنبال تشدید تنش بوده و هستند و فقط در این هفته 39 حمله به یمن انجام دادند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای یک عملیات نظامی موفق با پهپاد در داخل رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن یک مکان حیاتی در تل‌آویو خبر داد.

این عملیات که در مرحله پنجم از نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از طوفان الاقصی در غزه و لبنان انجام شد، با موفقیت به اهداف خود دست یافت.

این تحولات پس از آن صورت می گیرد که نیروهای مسلح یمن عملیات خود را در چند روز گذشته اعم از حمله مستقیم به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی و نیز حمله غیر مستقیم علیه این رژیم و هدف قرار دادن کشتی‌های عازم سرزمینهای اشغالی فلسطین، تشدید کردند.

بنا به گفته کارشناسان، جبهه حمایت در یمن همانند جبهه لبنان و عراق تهدید بزرگی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی به شمار می‌آید.

پربیننده ترین خبرها