عراقچی:‌ به رژیم صهیونیستی می‌گوییم اراده ما را آزمایش نکنید/ هرگونه خطای راهبردی دشمن با پاسخی به مراتب سخت‌تر مواجه خواهد شد + ویدیو

عراقچی:‌ به رژیم صهیونیستی می‌گوییم اراده ما را آزمایش نکنید/ هرگونه خطای راهبردی دشمن با پاسخی به مراتب سخت‌تر مواجه خواهد شد + ویدیو
سه شنبه 17 مهر 1403 - 10:06

وزیر امور خارجه گفت: دولت چهاردهم بر عهد و پیمان مستحکم برای دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین پایبند خواهد بود و عملیات وعده صادق ۱ و ۲ اراده ایران را نشان داد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

العالم - ایران

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله» اظهار داشت: بی تردید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این عملیات تجربه شکست سختی را به رژیم صهیونیستی چشاند.

وی گفت: اقتداری که برای نخستین بار در تاریخ مبارزات علیه رژیم صهیونیستی توانست بر اقتدار مقاومت اسلامی را در عرصه‌های نبرد نمایان ساخت.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: نباید از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی در عرصه تحولات گفتمانی غفلت کرد. امروز دستان مقاومت اسلامی پرتوان است و به شجره طیبه‌ای بدل شده است.

عراقچی بیان کرد: دولت چهاردهم بر عهد و پیمان مستحکم بر دفاع از اصول و آرمان‌های فلسطین پایبند خواهد بود. عملیات وعده صادق ۱ و ۲ عزم و اراده ایران را نشان داد که هرگونه اقدام تجاوزکارانه با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

وی افزود: پیام سفر من به سوریه و لبنان این است که ایران با تمام قوا پشتیبان مقاومت بوده، هست و خواهد بود.

عراقچی بیان کرد: به رژیم صهیونیستی توصیه میکنیم اراده ایران را آزمایش نکند. هر حمله ای به ایران صورت بگیرد پاسخ ما مستحکم تر خواهد بود.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: در پاسخ نه تردید داریم نه عجله.هر گونه حمله به تاسیسات زیربنایی ایران با پاسخ محکم مواجه خواهد شد.

عراقچی: سیاست جمهوری اسلامی ایران حمایت از مقاومت است

14

عراقچی: هرگونه خطای راهبردی دشمن با پاسخی به مراتب سخت‌تر مواجه خواهد شد

1

عراقچی: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم اراده ما را آزمایش نکنید/ هر حرکتی را با دقت رصد و بررسی می‌کنیم

1

پربیننده ترین خبرها