گزارش العالم از آمادگی تهران برای پل هوایی ارسال کمک های انسانی به بیروت+ ویدیو

شنبه 21 مهر 1403 - 21:01

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر امروز (شنبه) به بیروت از آمادگی ایران برای ایجاد پل هوایی به منظور ارسال کمک های پزشکی و بشردوستانه به آوارگان لبنانی تاکید کرد.

العالم - لبنان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان، قالیباف در این سفر حامل پیام حمایت رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران از مردم لبنان و مقاومت آنان است.

وی در نشست خبری اش در سفارت ایران بر آمادگی تهران برای کمک به آوارگان و آسیب دیدگان از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، قالیباف آمادگی ایران برای ایجاد پل هوایی به منظور ارسال کمک های پزشکی، بشردوستانه و غذایی به آوارگان لبنانی را اعلام و تاکید کرد که تهران هرگز از حمایت از مقاومت دست بر نمی دارد.

قالیباف در سفر به لبنان با نبیه بری همتای لبنانی خود و نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات به ویژه حملات صهیونیستی به غزه و لبنان و راه های آتش بس گفت و گو و از مناطق بمباران شده توسط دشمن صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت بازدید کرد.

قالیباف که در این دیدارها جنایات صهیونیستی را به شدت محکوم کرد، قرار است بر مزار فرماندهان شهید حضور یافته و از مجروحان بمباران های رژیم صهیونیستی عیادت کند.

این اولین سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به لبنان است.

پربیننده ترین خبرها