عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد

عضو ارشد حماس: رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد
شنبه 21 مهر 1403 - 20:48

اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس تاکید کرد: با وجود گذشت یک سال از جنگ، رژیم صهیونیستی قادر به یکسره کردن نبرد با مقاومت نیست و این نشان از ضعف این رژیم دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این عضو ارشد حماس در گفتگو با شبکه الاقصی اظهار داشت: با وجود شرایط سخت در طولانی‌ترین نبرد تاریخ رژیم صهیونیستی، همچنان مقاومت از قدرت بالایی برخوردار است. جنایات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان فلسطینی بهترین دلیل بر آن است که این رژیم در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده است.

اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس، با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر در این نبرد، پایان خود را رقم خواهد زد، اظهارداشت: دشمن با وجود گذشت یک سال، قادر به یکسره کردن نبرد با مقاومت نیست و این نشان از ضعف این رژیم دارد.

حمدان ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که اراده ملت‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران است. دستاوردهای مقاومت در طوفان الاقصی حاصل آمادگی‌ها و برنامه ریزی‌های قبلی بوده است که سالها به طول انجامید.

این رهبر حماس تصریح کرد: جنبش حماس، قبل از حملات تجاوزکارانه اشغالگران و پس از آن، همواره به دنبال تقویت مقاومت است و زمینه مشارکت تمام گروه‌ها را فراهم کرد. ایده‌ها و برنامه‌های روشنی به منظور اداره امور مردم فلسطین و پایان دادن به رنج آنها وجود دارد که مورد توافق گروه‌های فلسطینی است.

وی خاطرنشان کرد: اراده گروه‌های مقاومت برگرفته از استواری و اراده ملت فلسطین است. مردان مقاومت در غزه با وجود امکانات محدود، سربازان دشمن را به هلاکت می‌رسانند و مقاومت لبنان نیز تاکنون ده‌ها کشته و صدها زخمی در صفوف دشمن برجای گذاشت.

حمدان تاکید کرد که استواری و مقاومت ملت ما افسانه‌ای است و این مساله ما را بر آن می‌دارد تا تمام تلاش خود را برای توقف حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به کار گیریم.

وی گفت: یک سال پس از نبرد طوفان الاقصی، حماس همچنان قدرتمند است و گردان‌های القسام به سربازان دشمن درس عبرت می دهند.

حمدان با بیان این که اشغالگران با هر ابزار و روشی سعی دارند به مقاومت در کرانه باختری پایان دهند، تصریح کرد: عملیات قهرمانانه در کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی، تأثیر زیادی در دستیابی به منافع مردم فلسطین و پایان اشغالگری خواهد داشت.

این عضو ارش حماس گفت: طوفان الاقصی تلاش‌های اشغالگران برای از بین بردن هویت فلسطینی مردم ما در سرزمین‌های اشغالی را خنثی کرد.

وی با بیان این که عملیات استشهادی قهرمانانه در داخل اراضی اشغالی به دلیل اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها علیه مردم ما در آنجا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: آنچه که شهید ماهر الجازی انجام داد گواه بر این است که مسئله فلسطین مسئله همه اعراب و مسلمانان است.

پربیننده ترین خبرها