3 کشته و 67 زخمی نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپاد حزب الله به جنوب حیفا/ حزب الله: عملیات با انبوهی از پهپاد تهاجمی صورت گرفت+ ویدیو

يکشنبه 22 مهر 1403 - 20:31

شمار تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی درحمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا به 3 کشته و 67 زخمی افزایش یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، شبکه 12 رژیم صهیونیستی لحظاتی قبل گزارش داده بود که "بر اثر انفجار پهپاد حزب الله در نزدیکی بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نفر زخمی شدند.

بنابر اعلام رسانه‌های عبری، آمار مجروحان رژیم صهیونیستی به 67 نفر افزایش یافت.

به گزارش رسانه های فلسطینی حمله پهپادی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی تیپ گولانی صورت گرفته است.

رسانه های عبری قبل از این اعلام کرده بودند که شمار مجروحان بر اثر حمله پهپادی حزب الله به بنیامینا در جنوب حیفا به 40 زخمی افزایش یافته است، پیش از این اعلام شده بود که مجروحان به 39 نفر رسیده است.

پیشتر نیز منابع رسانه ای از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست براثر حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا به 3 کشته و 24 زخمی خبر داده بودند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی لحاظاتی قبل گزارش داده بود بر اثر انفجار پهپاد حزب الله نزدیک منطقه بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نظامی مجروح شدند و بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند که حال برخی از مجروحان وخیم است.
پهپاد حزب اللهرادیو ارتش اشغالگر نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: حمله بنیامینا توسط پهپاد حزب الله صورت گرفت و خونین‌ترین حمله از ابتدای جنگ به شمار می‌آید.

اسرائیل هیوم نیز گزارش داد که قبل از اصابت پهپاد، آژیرهای هشدار به صدا درنیامده است.

رسانه‌های عبری خاطرنشان کردند که پهپاد حزب الله به جنوب حیفا اصابت کرد و منفجر شد بدون آنکه رصد و یا شناسایی شود که به همین دلیل آژیرهای هشدار به صدا درنیامدند.

آمبولانس ها در حال انتقال مجروحان

در همین حال خبرنگار شبکه خبری العالم در سرزمین های اشغالی گزارش داد: آمبولانس‌ها در حال حرکت برای انتقال نظامیان مجروح صهیونیست به بیمارستان‌ها بر اثر حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا هستند.

همچنین رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی در رصد پهپاد حزب الله ناکام ماندند.

خبرگزاری النهار نیز به نقل از شبکه 12 رژییم صهیونیستی گزارش داد: "نیروی هوایی اسرائیل تحقیقاتی را درباره دلایل فعال نشدن آژیرهای هشدار قبل از اصابت پهپاد آغاز کرده است.
پهپاد حزب الله شماری از نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد
سایر رسانه‌ها می گویند که این پهپاد از جنوب لبنان برخاسته و مستقیماً در میان تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی حاضر در تقاطع جولانی فرود آمده و منفجر شده است.

از سوی دیگر رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که حمله بنیامینا در نتیجه حمله ی پهپادی حزب الله رخ داده و خونین ترین حمله از زمان آغاز جنگ با لبنان بوده است.

پهپاد حزب الله قابل کشف و ردیابی نبوده است

به اذعان این رسانه عبری، حمله این پهپاد که به جنوب حیفا صورت گرفته و پس از اصابت منجر شده است، کشف و قابل ردیابی نبوده است و به همین خاطر هیچ آژیر خطری در این منطقه به صدا در نیامده است.
رسانه ها تصاویری از نظامیان صهیونیست را که بر اثر حمله پهپادی امشب حزب الله به جنوب حیفا مجروح شدند، منتشر کردند.
حمله پهپادی

افزایش شمار تلفات نظامیان صهیونیست

رادیو ارتش اشغالگر اعلام کرد: بر اثر انفجار پهپاد در بنیامینا در جنوب حیفا، 3 نفر کشته و 24 تن دیگر زخمی شدند که حال 9 نفر از آنها وخیم است.

درهمین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: بیش از 50 آمبولانس و تعدادی از بالگردها در عملیات انتقال نظامیان مجروح مشارکت دارند.

رادیو ارتش اشغالگر خاطرنشان کرد: حزب الله موفق شد سامانه‌های پدافند هوایی ما را فریب دهد؛ زیرا همزمان با پرتاب پهپاد، اقدام به حملات سنگین موشکی کرد.

افزایش شمار مجروحان صهیونیست به 39 نفر

بنابر اعلام رسانه‌های عبری، آمار مجروحان بر اثر حمله پهپادی حزب الله به بنیامینا در جنوب حیفا به 39 نفر افزایش یافته است.

این رسانه ها خاطرنشان کردند که پهپاد حزب الله پیش از انفجار ، یک موشک شلیک کرد.

افزایش مجروحان صهیونیست به 40 نفر

رسانه صهیونیستی یدیعوت احارونوت گزارش داد که آمار مجروحان بر اثر حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا به 40 نفر افزایش یافت.

در هیمن حال یکی از مسوولان حزب الله در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که عملیات بنیامینا با انبوهی از پهپادهای تهاجمی صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها