گزارش خبرنگار العالم :

حضور گسترده اقشار مختلف ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در تهران + ویدئو

سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:04

تهران امروز صحنه حضور گسترده مردمی در مراسم تشییع پیکر شهید سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود.

العالم ـ ایران

خبرنگار العالم در تهران در گزارشی از این مراسم گفت: مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان، صبح امروز، در میدان امام حسین علیه السلام در مرکز تهران آغاز شد و قرار است که این مراسم از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا برگزار شود.

خبرنگار العالم با تاکید بر اینکه این مراسم شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم بود، گفت: به دنبال حملات جنایتکارانه رژیم اسرائیل به ملت لبنان و فلسطین و به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت و حمایت آمریکا از این جنایت‌ها، مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان، شعار «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» سردادند.

پیکر شهید سرلشکر عباس نیلفروشان روز گذشته وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. جمعی از مسئولان نظامی و سیاسی ایران از جمله سردار قاآنی در فرودگاه در مراسم استقبال از پیکر شهید نیلفروشان حضور داشتند.

پیکر شهید نیلفروشان پیش از این، در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلا در عراق تشییع شده بود.

سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پربیننده ترین خبرها