تاکید گردان های قسام بر ادامه جهاد تا آزادی فلسطین

تاکید گردان های قسام بر ادامه جهاد تا آزادی فلسطین
جمعه 27 مهر 1403 - 17:58

گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس روز جمعه ضمن اعلام شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی خود در درگیری با نیروهای اشغالگر اسرائیل در شهر رفح در جنوب باریکه غزه، شهادت ایشان را تسلیت گفت و بر ادامه جهاد تا ‌آزادی سرزمین فلسطین از اشغال متجاوزان تاکید کرد.

العالم - فلسطين

بیانیه ی گردان های قسام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتاً بل أحياء عند ربهم يرزقون"

«و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند ».

بیانیه نظامی گردان های شهید عزالدین قسام

ملت مبارز فلسطین... ملت عرب و مسلمان :

گردان های شهید عزالدین قسام ، شهادت یحیی سنوار «ابوابراهیم» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس را اعلام می دارد . وی بدون پشت کردن به جبهه ها و در پرافتخارترین درگیری ها در دفاع از مسجد الاقصی مبارک، مردم ما و حقوق مشروع به شهادت رسید و مایه افتخار است که فرماندهان ما پیش از سربازان در میادین حضور دارند و فرماندهانش در راس کاروان شهدا هستند و جان و خون خود را برای رضای خدا و در راه آزادی فلسطین نثار می کنند و فرمانده آن در میان برادران مبارز خود قهرمانانه با متجاوزانی درگیر می شود که گمان می کردند غزه طعمه ای لذیذ برای ارتش بزدلشان است.

مسیر «ابوابراهیم» فرمانده ما مسیری شرافتمندانه بود وی از نسل بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی حماس و دستگاه‌های نظامی و امنیتی آن بود، و دوره ی جوانی خود را بیش از بیست سال در زندان های رژیم اشغالگرگذراند.

وی به محض آزادی از زندان به مسیر مبارزاتی خود ادامه داد و راحتی را بر خود حرام کرد و بر کار نظامی جنبش در سه منطقه نظارت داشت و نقشی مهم را در روند اتحاد جبهه های مقاومت در راه بیت المقدس ایفا کرد.

سپس رهبری این جنبش در غزه را برعهده گرفت و تحولی کیفی در مسیر سیاسی و نظامی ایجاد کرد که «طوفان الاقصی» در راس آن بود.

هنگامی که گروههای مقاومت و از همه مهم تر حماس تصمیم گرفتند وارد این نبرد بزرگ و سرنوشت ساز تاریخ جهاد مردم فلسطین شوند، می دانستند که بهای آزادی بسیار گران است و همه مردم پیش از اینکه از دست اشغالگران آزاد شوند، بهای آن را پرداخته اند. فرزندان جان نثار آماده پیشروی بودند، و فرماندهان و سربازان خود را تقدیم کرد و حاضر نشد تسلیم دشمن شود یا در برابر بی عدالتی و غارت حقوق مشروع مردم خود سکوت کند.

مسیر جهاد و مبارزه ی ما تا آزادی فلسطین و اخراج آخرین صهیونیستی از آن و اعاده همه حقوق مشروع ما متوقف نخواهد شد و بهترین دلیل بر آن این است که ملت ما یک سال پس از نبرد «طوفان الاقصی»، با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین و علیرغم جنایت های نسل‌کشی وحشیانه صهیونیست‌ها تسلیم نشده و شکست نخورده است.

این دشمن جنایتکار اگر فکر می کند با ترور رهبران بزرگ مقاومت مانند سنوار، هنیه، نصرالله، العاروری و دیگران، می تواند شعله مقاومت را خاموش کند یا به عقب نشینی سوق دهد، اشتباه کرده بلکه مقاومت ادامه خواهد یافت و تا تحقق اهداف مشروع مردم ما افزایش خواهد یافت.

زیرا شهادت، بالاترین آرزوی رهبران ماست و خون آنها چراغ راه رهایی و آتشی بر جان متجاوزان خواهد بود . رهبران ما صدها هزار مجاهد مصمم به مبارزه با اشغالگران صهیونیست را فدا کردند تا فلسطین و مسجد الاقصی از آلودگی وجود آنان به خواست خدا پاک شود.

نتیجه جهاد یا پیروزی است یا شهادت

گردان های شهید عزالدین قسام - فلسطین

جمعه 15 ربیع الثانی 1446 ق 18/10/2024 م

پربیننده ترین خبرها