گزارش العالم؛

«وعده صادق» حزب الله لبنان و آغاز «مرحله دردناک» برای دشمن صهیونیستی

يکشنبه 29 مهر 1403 - 12:23

مقاومت اسلامی لبنان با اجرای مرحله دیگری از تشدید عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی، وعده راستین دیگری به ثبت رساند.

العالم ـ لبنان

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که حزب الله، رژیم صهیونیستی را وارد «مرحله دردناک» جدیدی کرده است.

خبرنگار العالم در شهر صور لبنان گزارش داد: مقاومت مناطق جدیدی در اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار داده است و اخیرا مقر اقامت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه در تل آویو را با پهپاد هدف قرار داده است و این علاوه بر حملات مقاومت در شمال و جنوب شهر حیفا است.

وی گفت: در این مرحله جدید، حزب الله، موشک‌های جدیدی علیه مواضع صهیونیست‌ها استفاده کرد؛ موشک‌های نصر-1 ، فادی-2 ، فادی-3 و شاید فادی-4 از جمله موشک‌هایی است که در این مرحله جدید از تشدید عملیات علیه اشغالگران بکار گرفته شد.

خبرنگار ما ادامه داد: جبهه‌های درگیری با نظامیان اشغالگر نیز شاهد تشدید عملیات قهرمانانه مقاومت علیه اشغالگران بوده است. رزمندگان مقاومت شب گذشته بیش از چند بار تلاش صهیونیست‌ها برای نفوذ به منطقه الظهیره به سمت اراضی لبنانی را ناکام گذاشتند و چند دستگاه خودروی زرهی و تانک را هدف حملات موشکی قرار دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که شب گذشته یکی از افسرانش به همراه شماری از نظامیان کشته شدند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که ارتش اشغالگر کوشید تا گذرگاه العباره میان شهرک عدیسه و کفرکلا که اراضی اشغالی فلسطین را به لبنان متصل می‌کند، بمب‌گذاری کند؛ اما نیروهای مقاومت در کمین نشسته بودند و بسیاری از مین‌ها را با یگان مهندسی ارتش اشغالگر منفجر کردند که بر اثر آن بسیاری از نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها