لحظه به لحظه با ۳۰مین روز حملات اشغالگران به لبنان/ رژیم صهیونیستی حمله به بیمارستان های لبنان را کلید زد

لحظه به لحظه با ۳۰مین روز حملات اشغالگران به لبنان/ رژیم صهیونیستی حمله به بیمارستان های لبنان را کلید زد
سه شنبه 1 آبان 1403 - 10:04

وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۴ نفر و زخمی شدن ۲۴ تن دیگر در حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان رفیق حریری در ضاحیه بیروت خبر داد.

العالم - لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته علاوه بر هدف قرار دادن اطراف بیمارستان الحریری چندین نقطه دیگر ضاحیه را نیز بمباران کردند.

در حالیکه حملات وحشیانه و همه جانبه صهیونیستها به لبنان وارد سی امین روز خود شده است به نظر میرسد که ارتش اشغالگر قصد دارد همانند غزه حملات خود را بر بخش درمانی و بیمارستانی متمرکز کند تا از این طریق فشار بیشتری بر غیر نظامیان بیاورد.

دیشب صهیونیستها به بهانه اینکه در زیر بیمارستان الساحل بیروت تونل وجود دارد به این بیمارستان هشدار تخلیه داد و این در حالیست که فادی علامه مدیر این بیمارستان ادعای رژیم صهیونیستی را کاملا تکذیب کرده است

در همین حال از مرز لبنان هم خبر رسیده که در درگیری میان نیروهای حزب الله و نظامیان رژیم صهیونیستی ۷ نظامی این رژیم زخمی شده اند.

مقاومت اسلامی لبنان گفته که در ساعتهای گذشته ۳۱ عملیات علیه اهدافی در شمال فلسطین اشغالی ضد ارتش متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

گزارش لحظه به لحظه از حملات اشغالگران به لبنان

13:40 |‌‏ حمله جنگنده های صهیونیستی به مناطق مسکونی در نبطیه در جنوب لبنان

1

12:27 |‌‏ناگفته‌های نامه سنوار به سیدحسن نصرالله

1

11:53 |‌‏ حملات متعدد حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

انهدام یک تانک مرکاوا در تپه العقبه.

درگیری با نیروهای صهیونیست که قصد نفوذ به منطقه الطيبه را داشتند و همچنین راکت‌باران نیروهایی که برای پشتیبانی از افراد حاضر در الطیبه به منطقه اعزام شده بودند.

هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک مسکاف عام.

حمله راکتی به نیروهای صهیونیستی در اطراف منطقه العدیسه.

09:15 |‌‏حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه اطلاعاتی رژیم اسرائیل حزب‌الله اعلام کرد پایگاه گلیلوت متعلق به واحد اطلاعات نظامی 8200 رژیم صهیونیستی را در نزدیکی تل‌آویو هدف حمله موشکی قرار داده است.

08:25 |‌ آثار حملات اشغالگران صهیونیست به حومه جنوبی بیروت

1

08:20 |‌ حزب الله اطراف تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد حزب الله لبنان اعلام کرد منطقه "قبه نیریت" در اطراف تل‌آویو را هدف حمله موشکی سنگین قرار داده است.

08:10 |‌حمله موشکی حزب الله به شهرک صهیونیستی «نعلا»

خبرنگار العالم: یک موشک مقاومت بدون فعال شدن سامانه پدافند هوایی اشغالگران صهیونیست به شهرک «نعلا» در نزدیکی تل آویو اصابت کرد.

08:03 |‌ 4 شهید در حمله صهیونیست‌ها به حومه بیروت وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در بمباران ضاحیه جنوبی بیروت توسط جنگنده‌های اسرائیلی ۴ نفر شهید و ۳۲ نفر هم زخمی شدند.

08:00 |‌ حمله موشکی از لبنان به شرق تل‌آویو

1

07:10 |‌ به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرک‌‌های اشغالی اطراف تل‌آویو و شهر اشغالی عکا منابع رژیم صهیونیستی از فعال شدن آژیر‌های خطر در شهرک‌‌های اشغالی اطراف تل‌آویو و شهر اشغالی عکا خبر دادند

05:59 |‌ حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت «عکا» و «حیفا»

شهرهای اشغالی عکا و حیفا و چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی لحظاتی قبل هدف حملات موشکی گسترده حزب الله قرار گرفته‌اند.

پربیننده ترین خبرها