تصاویری از حمله پهپادی مقاومت عراق به هدف حیاتی در الاغوار

پنج‌شنبه 3 آبان 1403 - 12:50

مقاومت اسلامی عراق تصاویری از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در اراضی اشغالی را منتشر کرد.

العالم ـ عراق

بنابر این گزارش، مقاومت اسلامی عراق با انتشار ویدیویی از حمله پهپادی این گروه طی امروز (پنجشنبه) به یک هدف حیاتی در الاغوار در سرزمین های اشغالی منتشر کرد.

مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز اعلام کرده بود که بامداد امروز (پنجشنبه) به یک هدف مهم در جولان اشغالی با پهپاد حمله کرده است.

بنابر گزارش رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: در راستای پایبندی به تکلیف شرعی و نصرت و پاسداشت خون بی گناهان در غزه و لبنان و در چارچوب باورمان به اتحاد میدان‌های جنگ، مجاهدان شجاع ما روز پنجشنبه دست به یک عملیات ویژه پهپادی زدند که در آن یک هدف حیاتی در جولان اشغالی هدف قرار گرفت.
گروه‌های عراقی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) با هدف حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و همچنین افزایش فشارها بر رژیم اسرائیل، تاکنون صدها حمله راکتی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی و نیروهای پشتیبان آنها یعنی تروریست‌های سنتکام در عراق و سوریه انجام داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان و یمن، خواستار پایان حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ارسال کمک‌ها به این منطقه هستند. عراقی‌ها و سایر اعضای محور مقاومت اعلام کرده اند تا زمانی که حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوقف نشود، حملات و عملیات های موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها