انعکاس تلفات ارتش "اسرائیل" در رسانه‌های این رژیم و تبعات سیاسی و امنیتی آن+فیلم

جمعه 4 آبان 1403 - 22:22

مهمترین خبرهایی که این روزها در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌شوند، مربوط به افزایش آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به خصوص در جبهه شمالی است.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در قدس گزارش داد رسانه های رژیم صهیونیستی این خبرها را "دشوار" توصیف می کنند چرا که بازتاب های گسترده ای در جبهه های داخلی این رژیم در سطوح سیاسی، امنیتی و اجتماعی دارد.

در این گزارش آمده است رسانه های عبری از 10 کشته خبر داده اند که 5 نفر از آنها افسر نیروی ویژه ارتش این رژیم در مرز لبنان و 5 نفر دیگر هم نظامیان پراکنده در مناطق مختلف مرزی بوده‌اند.

خبرنگار العالم در این گزارش با اشاره به ثبت ده‌ها مجروح در ارتش رژیم اشغالگر – که هر روز به بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند - خاطرنشان می‌کند که فقط امروز چند فروند بالگرد به انتقال تلفات و مجروحان اسرائیلی اختصاص یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد که به رغم صحبت از تعداد محدود تلفات در میان ارتش رژیم صهیونیستی، منابع عبری و بیمارستانی اذعان کرده‌اند که امار تلفات و مجروحان این رژیم در مرز لبنان بسیار بالاست به نحوی که می تواند پیامدهای سنگینی برای این رژیم در سطوح سیاسی و امنیتی داشته باشد.

خبرنگار العالم همچنین با اشاره به از سرگیری مذاکرات آتش بس و مبادله اسرا گفت که برخی محافل سیاسی تصریح کرده‌اند که جز با عقد قرارداد ومبادله، امکان آزادی اسرا وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها