گزارش العالم از فضای خیابان‌های تهران پس از حمله رژیم صهیونیستی+ ویدیو

شنبه 5 آبان 1403 - 13:51

دوربین شبکه العالم حال و هوای تهران را پس از حملات تجاوزکارانه بامداد امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به تصویر کشید.

العالم - ایران

مهدی عبدالصاحب خبرنگار شبکه العالم از میدان آزادی در مرکز شهر تهران پایتخت ایران گزارش داد: حال و هوای شهر عادی است. هیچ تنشی وجود ندارد و شهروندان بدون هیچ گونه اختلالی به محل کار خود می‌روند. روال کسب و کار نیز مثل همیشه است.

بنابر این گزارش، همه شهروندان از هر قشری به دلیل اطمینان از توان دفاعی بالای ایران، صبح خود را طبق روال معمول هر روز خود آغاز کردند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به چند منطقه در کشور در سحرگاه امروز (شنبه)، مقابله موفق سامانه جامع پدافند هوایی را تایید کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است که با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

پربیننده ترین خبرها