لحظه به لحظه با ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه/ بمباران شدید شمال غزه و مذاکرات دوحه

لحظه به لحظه با ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه/ بمباران شدید شمال غزه و مذاکرات دوحه
يکشنبه 6 آبان 1403 - 09:29

در ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و ادامه نسل کشی ارتش این رژیم و کوچ اجباری شهروندان شمال غزه برای ۲۲مین روز پیاپی، همه توجه ها به سفر دیوید بارنیا، رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم (موساد) به دوحه معطوف شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

دیوید بارنیا، رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) امروز یک شنبه برای انجام مذاکراتی درباره طرح مبادله اسرا با جنبش حماس به دوحه، پایتخت قطر سفر می‌کند.

کانال 12 تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت که رئیس سازمان جاسوسی موساد برای آغاز دور تازه‌ای از مذاکرات مبادله اسرا با حماس، پس از ترور شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر می رود.

دیروز شنبه رسانه های فلسطینی از شهادت بیش از 30 فلسطینی از جمله شماری زن و کودک و مجروح شدن عده ای دیگر در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی خبر دادند.

بیش از 5 منزل مسکونی در این منطقه نزدیک میدان غربی در شهرک بیت لاهیا در شمال باریکه غزه وجود داشتند.

جنبش حماس این جنایت را تجسم واقعی فجیع ترین اشکال نسل‌کشی و کوچ اجباری در عصر جدید و ادامه سلسله عملیات‌های نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در شمال غزه در سایه سکوت محافل بین‌المللی توصیف کرد.

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار از قربانیان حملات رژیم اشغالگر اعلام کرد که این رژیم در 48 ساعت گذشته، 7 جنایت فجیع علیه خانواده های غزه مرتکب شده است که در نتیجه ان 77 شهید و 289 مجروح به بیمارستان منتقل شده اند.

به دلیل محاصره کامل شمال غزه و دشواری دسترسی به آنها، این آمار، آمار شهدا و مجروحان در این منطقه را شامل نمی‌شود.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که که آمار قربانیان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از 7 اکتبر سال گذشته تا الان به 42924 شهید و 100833 مجروح رسیده است.

لحظه به لحظه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه:

12:21| تصاویری دیگر از محل وقوع عملیات در نزدیکی مقر موساد

منابع عبری زبان تاکید کردند تا این لحظه حداقل ۵ نظامی کشته شدند. شمار مجروحان حداقل ۵۰ نفر اعلام شده است. همه مجروحان این عملیات از نیروهای یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ در پایگاه گلیلوت بودند که در حال بازگشت به پایگاه‌های خود بودند.

1

12:18| کشته شدن ۶ نفر از مجروحان عملیات زیرگیری با کامیون در تل آویو

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شماری از مجروحان عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی مقر موساد کشته شدند و برخی دیگر نیز وضعیت وخیمی دارند. برخی منابع شمار کشته‌ها را حداقل ۶ نفر اعلام کردند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ظاهرا مجری عملیات از ساکنان قدس بوده است. منابع عبری زبان تاکید کردند که این عملیات در یک منطقه نظامی بسیار حساس انجام گرفته است.

12:17| شهادت مجری عملیات تل آویو

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد مجری عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است. گفته می‌شود که مجری عملیات از ساکنان شهر قدس بوده است. به گفته منابع عبری زبان مجری عملیات پس از زیرگرفتن نظامیان اسرائیلی از کامیون پیاده شده و با سلاح سرد صهیونیست‌ها را مورد حمله قرار داده است.

12:16| تصویری از گیر افتادن صهیونست ها در زیر کامیون

1

12:12| رادیو ارتش اشغالگر: جزئیات اولیه نشان می دهد که این یک "حمله ملی" به معنای عملیات است

11:55| هلاکت ۶ نظامی و زخمی شدن ۵۰ نفر در نزدیکی پایگاه موساد در تل‌آویو + ویدیو

در اثر برخورد یک کامیون با صهیونیست‌های حاضر در ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو که در نزدیکی مقر موساد رخ داد، بیش از ۵۰ نفر زخمی شده اند که حال نیمی از آنها وخیم گزارش شده است.

11

10:27| شورای رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از برخی وزاری کابینه نتانیاهو گفت: پاسخ اسرائیل به ایران در حد حملات ایران به اسرائیل نبود

10:24 |افشای گوشه‌ای از نقش آمریکا در حمله تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به ایران

رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد: آمریکا مستقیما به ایران حمله نکرد اما هواپیماهای آنها برای نجات خلبانان "اسرائیلی" آماده بود تل‌آویو و واشنگتن برنامه‌ای را برای نجات خلبانان اسرائیلی در ایران در صورت شکست حمله هماهنگ کرده بودند. این طرح شاهدی بر هماهنگی نزدیک اسرائیل و آمریکا قبل از حمله به ایران بوده است.

10:06| وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد:

در حمله اشغالگران به محل سکونت آورگان در بیت لاهیا در شمال نوار غزه ۴۰ نفر شهید و بیش از ۸۰ نفر مجروح شدند از سرنوشت بیش از ۳۰۰ پرسنل پزشکی بیمارستان کمال عدوان اطلاعی نداریم و اشغالگران را مسئول جان آنها می دانیم.

07:40| حمله هوایی صهیونیست ها به منطقه المواسی در غرب شهر رفح

07:25|حملات صهیونیست ها به اردوگاه البریج و اردوگاه النصیرات در مرکز باریکه غزه

07:22| حمله پهبادی مقاومت اسلامی عراق به یک هدف راهبردی در ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی

06:44| اخراج کارمندان مایکروسافت برای برگزاری مراسم یادبود شهدای فلسطینی

مایکروسافت دو کارمندی را که یک مراسم یادبود در دفتر مرکزی این شرکت برای فلسطینی‌های کشته شده در جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، ترتیب داده بودند، اخراج کرد. (جزییات بیشتر)

05:50 | حملات توپخانه ای به شمال غرب اردوگاه النصیرات

رسانه های فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

04:52 | آخرین کلام او: شهادتین و ذکر «الله اکبر» بود

آخرین لحظات زندگی شهید «اسلام عوده» یکی از فرمانده هان گردان های القسام در طولکرم که پس از 10 ساعت محاصره محل اقامتش در کرانه باختری؛ تا آخرین نفس با نظامیان تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی درگیر و به مقام والای شهادت نائل می شود.

1

04:15|صحنه‌های دلخراشی از جنایت جدید صهیونیست‌ها دربمباران شبانه خانه های مسکونی شهروندان فلسطینی در شهرک بیت لاهیا واقع در باریکه غزه که به شهادت ده‌ها نفر منجر شد

141:00 | 10 شهید در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در بیت لاهیا

پربیننده ترین خبرها