در مراسم سخنرانی صورت گرفت؛

فریاد خانواده های اسیران اسرائیلی بر سر نتانیاهو :از خودت خجالت بکش!+ فیلم

يکشنبه 6 آبان 1403 - 18:58

ساعاتی پیش در غروب یکشنبه، رسانه‌های عبری ویدیوئی را منتشر کردند که در آن گروهی از خانواده‌های اسیران اسرائیلی نزد گروه های مقاومت در غزه، سخنرانی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر در مراسم یادبود کشته شدگان 7 اکتبر را با فریادهای خود قطع می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، در این ویدیو یکی از افراد خانواده های اسیران اسرائیلی نشان داده می‌شود که بر سر نتانیاهو فریاد می‌زند، و به اظهارات او اعتراض می‌کند و دستش را تکان می‌دهد و می‌گوید: "پدر من کشته شده است".

خانواده‌های اسیران اسرائیلی در غزه در آغاز سخنرانی نتانیاهو امروز به مناسبت یادبود کشته‌های اسرائیلی در هفتم اکتبر و آغاز جنگ نسبت به بی‌توجهی او به اسرای اسرائیلی به شدت اعتراض کرده و با صدای بلند خطاب به او فریاد زدند: "از خودت خجالت بکش".
نتانیاهواین ویدیو همچنین نشان می دهد که برخی از حاضران کوشیده اند تا منتقدان نتانیاهو را با فریاد "ننگ برشما" ساکت کنند، و در عین حال سخنان نخست وزیر اشغالگر نیز قطع گریده و ناچار به سکوت شده و پس از لحظاتی انتظار و فروکش کردن اجباری اعتراضات خانواده های اسیران صهیونیست، نتانیاهو دوباره به سخنرانی خود ادامه داده است.

پیش از این نتانیاهو، برای فرار از فشار مخالفان حکومت و نیز توجیه سیاستهای تروریستی اش، به درگیر شدن "اسرائیل" در جنگی طولانی و دشوار، و ناگزیری به پرداخت بهای سنگین در این جنگ خودخواسته، اعتراف کرده بود.

پربیننده ترین خبرها