رهبر انقلاب طی دیداری مطرح کردند؛

یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که به واقعیت منجر نمی‌شود

یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که به واقعیت منجر نمی‌شود
دوشنبه 1 مرداد 1397 - 17:58

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیروز در دیداری به نقشه‌ شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی با عنوان «معامله‌ قرن» برای فلسطین اشاره کردند و فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله قرن.»

العالم _ ایران / سیاسی

رهبر معظّم انقلاب اسلامی، روز گذشته (1397/4/31) طی دیداری، به نقشه‌ شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان «معامله‌ی قرن» و «یهودی‌سازی فلسطین» اشاره کردند و فرمودند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ قرن.»

پارلمان رژیم صهیونیستی چند روز پیش، قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن، حق تعیین سرنوشت از مسلمانان و مسیحیان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی سلب و این حق را تنها در اختیار یهودیان قرار خواهد داد. این قانون در حالی تصویب شد که علی‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی، رژیم متجاوز اسرائیل برای توسعه‌ شهرک‌سازی‌های خود، روزانه مناطقی از خاک فلسطین را به‌منظور یهودی‌سازی فلسطین و قدس شریف مصادره می‌کند.

هم‌زمان با این طرح، آمریکا طرح غیررسمی خود را برای آغاز فرایند «عادی‌سازی روابط اشغالگران و فلسطینیان» تحت عنوان «معامله‌ قرن» پیش می‌برد که هدف از آن تحکیم طرح یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها