مثلث آمريكا،اسراييل و شورشیان مسلح در تجاوز به سوريه

مثلث آمريكا،اسراييل و شورشیان مسلح در تجاوز به سوريه
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 16:58

دمشق(العالم)- نماينده سوري از همكاري آمريكا و گروه هاي تروريستي مسلح، با رژيم صهيونيستي در حمله اخير به سوريه خبر داد.

"شريف شحاده " نماينده مجلس سوريه روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به  قدرداني افراد مسلح از طريق شبكه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي از تل آويو براي حمله به سوريه اظهار داشت: اين حمله براي بالا بردن روحيه تضعيف شده افراد مسلح در برابر ارتش سوريه و سرپوش گذاشتن بر ابتكار عربي جديدي بود كه قطر براي محو كردن مساله فلسطين آن را مديريت مي كند.

وي افزود: هركس تصور مي كند كه رژيم صهيونيستي بدون هماهنگي با آمريكا اقدام مي كند در اشتباه است زيرا واشنگتن با هرگونه حمله اين رژيم بر هر كشوري در منطقه همواره موافقت مي كند.
شحاده خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي از مدتها پيش حملات خود را به سوريه آغاز كرده اما امروز با تشديد بحران تلاش مي كند تا هم پيماناني در سوريه همچون جبهه تروريستي النصره و ارتش آزاد، پيدا كند.

وي تاكيد كرد: افراد مسلح برنامه هاي رژيم صهيونيستي را در سوريه  اجرا مي كنند به طوري كه يكي از رهبران آنها در شبكه دوم تلويزيون اسرائيل حمله آنان به سوريه را تبريك گفت.

شحاده گفت: اقدام باراك اوباما، رييس جمهوري آمريكا، درتاييد به اصطلاح حق اسرائيل درجلوگيري از رساندن سلاح به حزب الله، تاكيد آشكاري بر اين است كه واشنگتن از طرح هاي اسرائيل حمايت مي كند و اين رژيم نيازي به چراغ سبز آمريكا ندارد.
وي خاطرنشان كرد: امريكا براي حل بحران سوريه هيچ عجله اي ندارد بلكه در صدد طولاني كردن آن است تا مردم در سوريه كشته و تاسيسات زيربنايي كشور نابود شود، اوباما و نتانياهو دلشان براي مردم سوريه نمي سوزد بلكه در حوادث اين كشور دست دارند و گروههاي تكفيري نيز با دستور آمريكا و رژيم صهيونيستي فعاليت مي كنند.

نماينده مجلس سوريه با اشاره به انتقال مجروحان مسلح به رژيم صهيونيستي براي درمان و بازگرداندن آنها به سوريه، گفت: آمريكا به دنبال يافتن راهكاري مسالمت آميز و سياسي براي حل بحران سوريه نيست بلكه درصدد كشتار افراد بيشتر و طولاني كردن بحران سوريه و كسب منافع از اين طريق است.

شحاده افزود: آمريكا و رژيم صهيونيستي با حمله اخير خود به سوريه در صدد تقويت روحيه تضعيف شده گروههاي مسلح، سرپوش گذاشتن بر فعاليت هاي اخير ضد فلسطيني كشورهاي عربي به رهبري قطر از جمله توافق بر سر تبادل اراضي ميان اشغالگران و فلسطينيان و پايان دادن به مساله فلسطين و به رسميت شناختن يهودي بودن رژيم اسرائيل هستند.
وي تاكيد كرد: هماهنگي بسياري ميان آمريكا و رژيم صهيونيستي در بالاترين سطوح سياسي، اقتصادي، امنيتي و ديگر سطوح وجود دارد.

اين نماينده مجلس سوريه گفت: آمريكا هم اكنون حاكمان و امراي عرب را به ايجاد رابطه با رژيم صهيونيستي مجبور مي كند و كشورهاي عربي حامي افراد مسلح در سوريه، در خدمت آمريكا هستند كه از كشتار مردم سوريه در دراز مدت سود مي برد.

جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي، بامداد يكشنبه (15 ارديبهشت) مركز مطالعات علمي سوريه در منطقه "جمرايا" را در استان ريف دمشق بمباران كردند كه در نتيجه آن انفجارهاي مهيبي روي داد.
منابع رسانه‌اي سوري، از كشته و يا مجروح شدن چندين نفر در اين حمله تروريستي خبر دادند.
منابع آگاه نيز تأكيد كردند، پدافند هوايي سوريه توانسته يكي از جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي را كه قصد داشت به دمشق حمله كند، هدف قرار دهد.
جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در اين حمله چند انبار مهمات در منطقه "الهامه" استان ريف دمشق، سكوي پرتاب موشك در منطقه "جبل قاسيون" و مركز مطالعات علمي در منطقه "جمرايا" را هدف قرار داده‌اند.
MKH-6-22:41
 

پربیننده ترین خبرها