ارتش سوریه وارد القصیر شد

ارتش سوریه وارد القصیر شد
يکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 14:53

نیروهای ارتش سوریه ظهر امروز (شنبه) پس از پاکسازی حومه شهر مهم و استراتژیک القصیر، از چهار محور وارد این شهر شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، نیروهای ارتش سوریه پس از ورود به منطقه القصير، کنترل برخی از ساختمان های مهم اين منطقه از جمله ساختمان شهرداري را در دست گرفتند و بسیاری از مواضع عناصر مسلح را تخریب کردند.

خبرنگار العالم تأکید کرد نیروهای ارتش در القصیر اتاق عملیات گروهک "جبهه النصره" را هدف قرار داده و همه کسانی را که داخل آن بودند به هلاکت رساندند.
بر اساس این گزارش، شمار بسیاری از عناصر مسلح در این عملیات خود را تسلیم کرند.
خبرنگار العالم تأکید کرد، "حسان خالد الصلیبی" از سرکردگان تحت تعقیب یکی از گروهک های تروریستی به نام "گردانهای الولید" در شهر القصیر به هلاکت رسید.

عناصر مسلح برای کاستن از فشارها در القصیر به سوی روستای الغسانیه خمپاره شلیک کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش سوریه بعد از پاکسازی حومه شهر القصیر در استان حمص از عناصر مسلح، از چهار محور وارد این شهر شدند.

خبرنگار العالم همچنين گزارش داد كه " ولید الحصنی " از سرکردگان تروریست ها و برخی دیگر از عناصر مسلح که تلاش داستند از باغ های اطراف به داخل این شهر نفوذ کنند، به دست نيروهاي ارتش سوريه به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه به برخی از مواضع عناصر مسلح در البویضه، عرجون و الضبعه در حومه القصیر نيز حمله کردند.

خبرنگار العالم همچنين از درگیری های شدید میان نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح وابسته به جبهه تروریستی النصره در منطقه حرستا در حومه دمشق خبر داد و گفت: دراین درگیری، شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها