بحرین: حزب الله "سازمان تروریستی" است !

بحرین: حزب الله
دوشنبه 13 خرداد 1392 - 09:34

وزیر مشاور دولت در امور خارجه بحرین اعلام کرد، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس حزب الله لبنان را "سازمان تروریستی" می دانند و تصمیم گرفته‌اند ضد منافع آن در خاک خود اقدام کنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "غانم البوعینین" در پایان نشست دوره ای نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ادعا کرد: "هیچ کس نمی تواند بر اقدامات حزب الله سرپوش بگذارد، این حزب یک سازمان تروریستی است و این تصور کشورهای عربی است."
درحالیکه کشورهای هم پیمان غرب در منطقه به ویژه عربستان، قطر و ترکیه از آغاز بحران سوریه همواره از بزرگترین حامیان تسلیحاتی و مالی و لجستیکی گروه های مسلح و تروریستی در سوریه بوده اند، البوعینین تلاش حزب الله لبنان برای حمایت از شهروندان لبنانی در مناطق مرزی نزدیک به سوریه را "تروریسم" خواند و گفت: "دخالت آشکار حزب الله در سوریه تروریسم است و درباره این موضوع اتفاق نظر وجود دارد؛ این دخالتهای پنهان آشکار شده است .. (حزب الله) در حال تقیه بود."
البوعینین خاطرنشان کرد: "در نظر گرفتن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی مسأله ای فنی و حقوقی است و نیازمند بررسی بیشتری است؛ و این حزب برای لبنان مضر است."
"عبداللطیف الزیانی" دبیرکل شورای همکاری نیز از تصمیم این شورا برای بررسی مسأله اقدام ضد منافع حزب الله در کشورهای عضو این شورا خبر داد.
جبهه گیری شورای همکاری ضد حزب الله لبنان به دلیل دفاع مقاومت از شهروندان لبنانی در مناطق مرزی در برابر حملات گروه های مسلح و تروریستی در حالی است که این گروه ها بیش از 2 سال است که با حمایت مستقیم و آشکار غرب و هم پیمانان منطقه ای آن در حال ارتکاب انواع جنایت ضد مردم سوریه هستند. حمایتی که به عقیده ناظران در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به مقاومت انجام می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها