نعیم قاسم: حزب الله دشمن اسرائیل و همپیمانان آن است

نعیم قاسم: حزب الله دشمن اسرائیل و همپیمانان آن است
چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 21:46

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که "امروز، جنگ، یک محور دارد و آن مقابله با اسرائیل و کسانی است که در خدمت برنامه های این رژیم هستند و مواضع حزب الله بر اساس این قاعده استوار است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "نعیم قاسم" در دیدار با "توفیق مهنا" معاون رئیس حزب اجتماعی قومی سوری خاطر نشان کرد: امروز، بدون هیچ شکی ثابت شده است که براندازی سوریۀ مقاوم، توهمی بیش نیست بنابراین استوار کردن مواضع سیاسی بر پایه دستاوردهای طرح آمریکا و اسرائیل، قماری شکست خورده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری لبنانی آسیا، وی ابراز امیدواری کرد واقعیت های جغرافیای سیاسی برای همگان روشن سازد که صاحبان سرزمین، در صورت مجاهده و پایمردی، باثبات تر و راسخ تر از توطئه چینان هستند و در نهایت آن ها هستند که پیروز خواهند بود.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: دستاورد القصیر، ضربه مهلکی به برنامه سه جانبه آمریکایی – اسرائیلی - تکفیری وارد کرد و به عنوان نقطه روشنی در تفکر مقاومت بود که سوریه دروازه آن به شمار می رود. بنابراین عربده کشی رسانه ای و سیاسی در عرصه بین المللی و منطقه ای به منظور تغییر واقعیت های تاریخی و جغرافیایی سودی نخواهد بخشید.

معاون سیدحسن نصرالله در پایان با اذعان به ضرورت پناه بردن به راه حل سیاسی برای برون رفت سوریه از بحران، تاکید کرد که باید دست سارقان بین المللی و پیروان آن ها را که به منظور یاری رساندن به رژیم اشغالگر صهیونیست به منطقه ما دراز می شود، برید زیرا ملت های منطقه تصمیم گرفته است که حق خود را احقاق کرده، اراضی خود را پس بگیرند و خداوند در این راه یاور آن ها خواهد بود.

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها