توطئه روز افزون صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی

توطئه روز افزون صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی
جمعه 11 مرداد 1392 - 15:10

العالم - نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت : اشغالگران با مشکل تراشی و مصادره بخش هایی از اطراف قدس شریف با هدف ایجاد شهرک های صهیونیست نشین در این مناطق، هر روز توطئه جدیدی علیه مسجد الاقصی طرح می کنند.

ناصر ابوشریف روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار کرد : روز جهانی قدس در حالی برگزار می شود که قدس شریف بدترین روزگار را طی تاریخ خود سپری می کند ، این شهر اشغالی در معرض روند یهودی سازی بی سابقه ای قرار گرفته و رژیم صهیونیستی برای ایجاد قدسی جعلی و محو هویت تاریخی آن، گویی از زمان هم پیشی گرفته است.

وی افزود : در همین حال تل آویو درصدد برانگیختن فتنه طائفه ای در منطقه برای ضربه زدن به مقاومت است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با درخواست ازجهان اسلام برای حمایت از قدس شریف بعنوان فریضه واجب اسلامی ، دینی و عینی، اظهار کرد: روز جهانی قدس تنها شعار و راهپیمایی نیست، بلکه باید برای آزادی این مکان مقدس که در معرض یهودی سازی قرار دارد، به مبارزه بپاخاست.

ابوشریف با بیان اینکه طرح موضوعاتی مانند برقراری مجدد روند سازش هیچ گاه مانع از برگزاری روز جهانی قدس نمی‌شود، گفت : ملت فلسطین روز جهانی قدس را روز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی می‌داند و آنچه امروزه در کشورهای اسلامی می‌گذرد جزء توطئه‌های استکبار جهانی برای به فراموشی سپردن قضیه فلسطین به عنوان محوری ترین موضوع جهان اسلام است.

ابوشریف خاطرنشان کرد: فلسطین در وضعیت اسفناکی به سر می برد و رهبران و گروههای مقاومت، برای ایجاد راهکاری ملی، سیاسی و مقاومتی متحد برای مقابله با رژیم صهیونیستی، دچار تفرقه و جدایی شده اند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه هجمه تبلیغاتی زیادی در منطقه علیه مقاومت به خاطر تاثیر نقش جهانی آن، در حال انجام است، افزود:  دشمنان در اندیشه تثبیت این تفکرند که رژیم صهیونیستی قدرتمند تر از جهان اسلام از فلسطین گرفته تا اندونزی، عمل می کند. در نتیجه با همه توان ، مقاومت در جنوب لبنان، غزه ، ایران و سوریه را که نقش اساسی در محور مقاومت دارد، هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورهای منطقه با ایجاد اختلافات و فتنه فرقه ای و ضربه زدن، در اندیشه تضعیف نقش مقاومت هستند ، خاطرنشان کرد: بهترین پروژه برای رژيم صهیونیستی، ایجاد اختلافات فرقه ای در منطقه میان ایران، حزب الله و گروههای مقامت فلسطین و حکومت سوریه است تا آنها را به عنوان دشمن روبروی یکدیگر قرار دهد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها