پس از 14 اوت؛

بحرینی ها، مصمم به تداوم انقلاب

بحرینی ها، مصمم به تداوم انقلاب
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 23:09

العالم، منامه - عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین بر تداوم حضور گسترده مردم در تظاهرات جنبش تمرد در چهارشنبه این هفته تاکید کرد.

"علی العشیری" در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: مردم بحرین فعالیت های مسالمت آمیز خود را تنها به روز 14 اوت ( تظاهرات روز تمرد) محدود نخواهند کرد، بلکه انقلاب تا تحقق همه اهداف آن ادامه دارد.

عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین، افزود: شیوه خشونت آمیز و امنیتی رژیم آل خلیفه نمی تواند مردمی را که برای دستیابی به حقوق مشروع خود بپا خاسته اند، متوقف کند.

وی با اشاره به تشدید اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای جلوگیری از مشارکت مردم در تظاهرات مسالمت آمیز روز 14 اوت، گفت: مردم با وجود صدور قانون ممنوعیت تظاهرات و ایجاد ایست های بازرسی در هر منطقه، روز چهارشنبه این هفته همچون اوایل انقلاب به خیابان ها خواهند آمد و اهمیتی به تدابیر امنیتی و سرکوبگرانه رژیم نخواهند داد.

العشیری افزود: شهروندان بحرینی آماده شهادت و فداکردن همه هستی خود برای تحقق اهداف انقلاب مسالمت آمیز هستند. رژیم با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی و محدود کردن فعالیت های مردمی شاید درپی تکرار سناریوی سال 1999 است، سالی که برای سرکوب قیام مردمی اقدام به بازداشت های گروهی کرد و رهبران مردمی را به زندان انداخت.

عضو ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین، ادامه داد: اما وضعیت بحرین با وضعیت سال 1999 فرق می کند و رژیم نمی تواند شعله انقلاب مردمی را خاموش کند، زیرا اکثر مردم بحرین در انقلاب کنونی حضور دارند.

العشیری درباره ادعای تأثیر سوء فعالیت های مردمی در امور اقتصادی بحرین نیز گفت: فعالیت های مسالمت آمیز مردم اختلالی در اقتصاد ایجاد نمی کند، بلکه تدابیر امنیتی و شلیک گلوله های حاوی گازهای سمی و گلوله های ساچمه ای اقتصاد کشور را فلج می کند و منجر به بسته شدن مراکز تجاری شده است.

پربیننده ترین خبرها