ناآرامی های سینا، کار اخوان المسلمین است

ناآرامی های سینا، کار اخوان المسلمین است
دوشنبه 28 مرداد 1392 - 18:59

يك منبع مسوول مصری فاش كرد اقدامات خشونت آميز و تروريستي كه در منطقه سينا رخ مي دهد با هدف پراكنده كردن قواي نيرهاي مسلح مصر و معطوف كردن توجه وزارت كشور از قاهره به سمت اين منطقه صورت مي گيرد تا زمينه مناسب براي اخوان المسلمين به منظور ادامه تخریب و ويرانگري در پايتخت و اشغال سازمان هاي دولتي و دامن زدن به ناآرامي ها فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع آگاه به روزنامه الیوم السابع مصر گفت: جاسوسان و ستون پنجم با عناصر تكفيري در شمال سينا همكاري مي كنند. آنها در ايستگاه هایی که مسافران را به سمت سينا مي برند، نيروهاي پليس را شناسايي مي كنند و سپس تكفيري ها در لباس مبلغان ديني این نیروها را به سوي تله هاي خود هدايت مي كنند.
وي تاكيد كرد سربازاني هم كه امروز كشته شدند به همين روش به دام افتادند و متاسفانه به شكلي وحشيانه و با دست هاي بسته درحالي كه روي زمين افتاده بودند، كشته شدند.
امروز 25 نفر از نيروهاي پليس شهري وابسته به سازمان امنيت مركزي مصر در نزديكي مرزهاي رفح كشته شدند.
این منبع مسوول مصری با اشاره به سخنان عبدالفتاح السيسي، فرمانده ارتش مصر، مبني بر ضرورت برخورد قدرتمندانه با عناصر و گروه هاي ترويستي تندرو و مقابله با خطراتي كه امنيت ملي کشور را تهديد مي كند،  افزود: گروه هاي تروريستي در شمال سينا آشكارا به مقابله با نيروهاي مسلح و دستگاه پليس مصر برخاسته اند.
وی پيش بيني كرد که در روزهاي آتي حملات ديگري عليه ارتش و پليس در مثلث جرم و جنايت شمال سينا يعني العريش - الشيخ زويد - رفح انجام شود.
این منبع خاطرنشان كرد: تعدادي از فرماندهان مياني اخوان المسلمين از 10 روز قبل در شمال سينا حضور یافته اند و به همراه گروه هاي تكفيري مسلح براي ترور نيروهاي پليس و به آشوب كشيدن كشور نقشه مي كشند.
وي اظهار داشت:روستاي التومه در جنوب الشيخ زويد و نيز روستاي المهديه، محل انجام تمام عمليات هاي تروريستي مسلحانه اي است كه در روزهاي گذشته در شمال سينا رخ داده و نيروهاي مسلح به زودي عمليات امنيتي گسترده اي از طريق بمباران هوايي عليه اين دو روستا انجام خواهند داد و این مناطق را از وجود عناصر تكفيري پاكسازي می کنند.
چند روز قبل هم ارتش روستاي التومه را كه مخفيگاه عناصر تكفيري مسلح است، بمباران كرد كه اين عمليات به كشته شدن بيش از 25 تروريست منجر شد.
منبع آگاه مصری افزود: حمله بعدي عليه تروريست ها در سينا در سطح گسترده تري خواهد بود و بدون دخالت نيروي زميني، تمام پايگاه هاي تروريست ها را در روستاهاي سينا بمباران خواهد كرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها