واکنش مردم سوریه به افزایش تهدیدات علیه این کشور

واکنش مردم سوریه به افزایش تهدیدات علیه این کشور
پنج‌شنبه 7 شهريور 1392 - 11:24

العالم - مردم سوریه دلیل تمایل آمریکا برای حمله به دمشق را تلاش واشنگتن برای بازگردان اعتبارش در پی شکست های پی در پی در سوریه می دانند.

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، مردم سوریه تاکید می کنند که این کشور پاسخ هرگونه حمله نظامی را خواهد داد، زیرا ارتش سوریه به اندازه کافی قدرتمند است.

"عمار الکوش" عضو مجلس سوریه به شبکه خبری العالم، گفت: هرگونه حمله آمریکا به خاک سوریه بی پاسخ نخواهد ماند و اقدامات غافلگیرکننده بزرگی درانتظارش خواهد بود.ارتش سوریه از قدرت موشکی کافی برخوردار است و تبعات این جنگ همه منطقه از جمله رژیم اشغالگر قدس را دربرخواهد گرفت.

مردم سوریه نیز با تاکید بر پاسخ مردم به متجاوزان، اقدامات کنونی دولت آمریکا را جنگ روانی می دانند و می گویند این اقدام اعلام شکست و ناکامی آمریکا در تغییر موازنه نظامی است، از این رو آمریکا تمایل دارد ضربه ای نظامی به سوریه وارد کند تا اعتبارش را بازگرداند.

یک شهروند سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت: این امر دلیل ورشکستی آمریکا است، آنها از مدتها پیش به سوریه فشار می آورند اما چیزی بدست نیاورده اند.حتی اگر آمریکا  به سوریه حمله کند، ملت و رهبران سوریه آماده هستند که تا آخرین سرباز باقی مانده در سوریه بجنگند.

29-07:43

پربیننده ترین خبرها