ارتش سوریه برای مقابله با تجاوز آمادگی دارد

ارتش سوریه برای مقابله با تجاوز آمادگی دارد
جمعه 8 شهريور 1392 - 13:21

العالم - رئیس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان سوریه اعلام کرد : نظامیان و ملت حامی نظام هستند و ارتش تدابیر لازم را برای مقابله با هر تجاوز احتمالی اندیشیده است .

" ابراهیم محمود " امروز (جمعه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : تدابیر مناسب برای دفع هر گونه تجاوز احتمالی ده ها کشور مداخله گر در امور سوریه اتخاذ شده است .

وی اعلام کرد که کشورهای غربی به حاکمیت ارضی ، هوائی و دریائی سوریه تجاوز کرده اند و هم اکنون می خواهند که دامنه تجاوزات خود را گسترش بدهند لذا بهتر است که حمله نظامی احتمالی غرب به سوریه گسترش دامنه تجاوزات نامیده شود .

عضو مجلس نمایندگان سوریه افزود : اسرائیل هر گاه مصمم به آغازجنگ باشد ، کمیته ای با عضویت چند وزیر کابینه خود تشکیل می دهد؛ ولی در خصوص سوریه چنین کمیته ای را تشکیل نداد بلکه اختیارات چنین کمیته ای را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر خود واگذار کرد که این امر بیانگر آمادگی اسرائیل از خیلی وقت پیش برای رویارویی با سوریه است .

محمود گفت : اگر آمریکا و متحدانش به سوریه تجاوز کنند ، سوریه قدرتمندتر از سابق از میدان جنگ خارج خواهد شد .

رئیس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان سوریه اظهارکرد : اسرائیل موجودیت مستقلی ندارد بلکه دست پرورده طرف های دیگر است و هر اقدامی که انجام دهد ، باید اجازه دست پرورده خود را کسب کند.

ابراهیم محمود گفت ، دشمن صهیونیستی سیستم ضدموشکی خود را آزمایش کرده است و بنی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل اذعان کرد که این سیستم فقط قادر به منهدم کردن 4 موشک از مجموع 7 موشک پرتابی است و اصابت هر موشکی به اسرائیل اوضاع این رژیم را به هم خواهد ریخت.

نماینده مجلس سوریه افزود  : گروه های مخالفی در داخل سوریه وجود دارند که پایبند به مبادی و آرمان های کشور هستند و گروه های مخالف در خارج مزدور دشمنان ملت سوریه هستند و از حمایت مالی برخی کشورهای عربی و غربی برخوردار می باشند.

Swh -08-21-03

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها